Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,30 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 listopada 2022 / 13:40

Rusza Tuba – nowy serwis muzyczno-podcastowy dla młodych odbiorców

Rusza Tuba – nowy serwis muzyczno-podcastowy dla młodych odbiorców

Wyjątkowe podcasty o muzyce prowadzone przez ciekawe osobowości, m.in. Enzu, Phama, Kamila „Menta” Kraszewskiego i Matyldę Hej oraz szeroki wybór stacji muzycznych grających od polskiego hip-hopu po k-pop – to Tuba, czyli nowy serwis skierowany do młodego pokolenia. Projekt Grupy Radiowej Agory ruszył w poniedziałek, 7 listopada 2022 r. pod adresem tuba.fm i w aplikacji na urządzenia z systemem Android, a wraz z nim kampania „It’s not just music, we share emotions” skupiona na mediach społecznościowych.

Tuba to nowy serwis muzyczno-podcastowy Grupy Radiowej Agory skierowany do młodych odbiorców. 

– Będziemy w nim przedstawiać to wszystko, co dzieje się w muzyce, której słucha młode pokolenie, Chcemy wsłuchać się szczególnie w potrzeby Generacji Z - przygotowaliśmy unikalną ramówkę podcastów i strumieniowanych list utworów. Będziemy tam, gdzie nasi odbiorcy i jednocześnie zbliżymy ich do twórców muzyki - to właśnie bliskość oraz interaktywność twórców i społeczności odbiorców jest jedną z cech charakterystycznych tego pokolenia. Tworzymy specjalną przestrzeń w mediach społecznościowych, która połączy te dwa światy – komentuje Marcin Kowalczyk, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory.  

– Tuba to wyjątkowy projekt cyfrowy GRA – po sukcesie podcastów i oferty subskrypcyjnej Premium TOK FM chcemy eksperymentować jednocześnie w sferze muzycznej i z nową dla nas, ale bardzo ważną i zarazem inspirującą grupą słuchaczy i słuchaczek. Rozumienie potrzeb młodego pokolenia jest jednym z naszych najważniejszych celów, dlatego będziemy rozwijać nowe produkty cyfrowe bazujące na naszych głównych przewagach - jedną z nich z całą pewnością jest umiejętność tworzenia jakościowej oferty audio – dodaje Marcin Kowalczyk. 

Najważniejszym atutem Tuby są autorskie podcasty poświęcone różnorodnej muzyce, które poprowadzą artyści, dziennikarze i eksperci z branży muzycznej. W chwili startu Tuby w gronie tym znaleźli się: Enzu i Pham w podcaście „Type Beat”, Krzysztof Nowak – „FAMA”, Matylda Hej [@everycraft] – „K-Cast”, Kamil „Ment” Kraszewski – „Muddy Buddy Hour”, Adam „Te-Tris” Chrabin i Wojtek „Diset” Sławiński – „Mental Madness”, Kamil Wróblewski – „Ukryte Pragnienia” oraz Kamil Szufladowicz – „Muzyka Miast” oraz „Top Tuby”.  

Nowe odcinki serii będą dostępne na stronie Tuby – tuba.fm, ale także na najważniejszych platformach podcastowych – na Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasts.  

Oprócz tego użytkownicy Tuby znajdą w serwisie 20 wyjątkowych streamów z muzyką – m.in. stacje z polskim i zagranicznym hip-hopem, popem, polską muzyką rozrywkową, świeżą muzyką elektroniczną czy alternatywną. Szeroki wybór list do słuchania – gatunkowych i tematycznych – pozwoli młodym odbiorcom nie tylko odszukać ulubionych wykonawców czy ulubione utwory, ale też poszerzać swoje muzyczne zainteresowania. Każda stacja będzie bowiem aktualizowana na bieżąco i uzupełniana nowościami. 

– Tuba to miejsce, w którym można posłuchać dobrej muzyki – w zależności od nastroju czy upodobań i gustu, a także posłuchać o dobrej muzyce – wyjaśnia Kamil Szufladowicz, szef muzyczny projektu. – Naszym najważniejszym celem było dopasowanie oferty do oczekiwań wymagającej grupy odbiorców. Dla osób żyjących w świecie pełnym rozmaitych bodźców to właśnie podcasty mogą być doskonałym sposobem na pożyteczny relaks – dlatego nasze treści będą ciekawe, angażujące i rozrywkowe. Zebraliśmy w Tubie świetną ekipę podcasterów, za obecność projektu w mediach społecznościowych oraz komunikację odpowiada Tytus Duchnowski, a ja zajmuję się stroną muzyczną i contentową. 

Start Tuby wspiera komunikacja marketingowa #socialoriented z hasłem „It’s not just music, we share emotions”. – Generacja Z i późni Millenialsi to pokolenia skupione wokół mediów społecznościowych, dlatego kampanię digitalową Tuby prowadzimy w najbardziej oczywistych dla nich miejscach w internecie. Będziemy zachęcać wszystkich młodych fanów muzyki do dołączenia do społeczności Tuby, m.in. na TikToku, Facebooku i Instagramie – komentuje Anna Justka, dyrektorka promocji Grupy Radiowej Agory. 

Z oferty Tuby można skorzystać na stronie tuba.fm oraz w aplikacji na urządzenia z systemem Android.  

Profile Tuby w mediach społecznościowych: 

TikTok: https://www.tiktok.com/@tuba.fm 

Instagram: https://www.instagram.com/tuba.fm/ 

Facebook: https://pl-pl.facebook.com/TubaFM/ 

Grupa Radiowa Agory skupia wszystkie marki radiowe Agory, tworząc ofertę dla słuchaczy i internautów zainteresowanych najświeższymi informacjami, rozrywką i muzyką. To wszystko zapewniają rozgłośnie TOK FM, Rock Radio, Radio Złote Przeboje oraz Radio Pogoda, a także portal informacyjny Tokfm.pl i nowy serwis muzyczno-podcastowy Tuba.

Powrót