Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

17 października 2011 / 17:36

SaveUp zwycięzcą drugiej edycji Startup Fest

SaveUp zwycięzcą drugiej edycji Startup Fest
Komunikat prasowy

SaveUp mobilna aplikacja umożliwiająca błyskawiczne fotozakupy za pomocą telefonu, został zwycięzcą Startup Fest 2011. Zwycięski startup wyłoniony z dwudziestu finałowych projektów otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 50 tys. zł oraz kampanię reklamową w internecie o wartości 100 tys. zł

W finale drugiej edycji festiwalu Startup Fest, który miał miejsce w dniach 13-14 października, wzięło udział 20 projektów, wybranych z 395 nadesłanych zgłoszeń. Podczas festiwalu finaliści prezentowali się dwukrotnie, uczestniczyli również w specjalnym warsztacie z retoryki i sztuki wystąpień publicznych. Wyboru najlepszego startupu dokonało 27 mentorów.

Zwycięski projekt

SaveUp

Zespół w składzie: Rafał Dubrawski, Mikołaj Stefański, Arek Skuza.

Opis: Darmowa aplikacja na iPhone'a, która umożliwia mobilne zakupy, bez względu na miejsce i czas.



Wyróżnienia otrzymali:

- Cityrace.Me

Zespół: Wojciech Chojnacki, Tomasz Dubrownik, Stanisław Sokołowski, Krzysztof Wacławek.

Opis: CityRace.Me to przeniesienie klasycznych gier jak "TRON" czy "Snake" do realnego świata, na ulice miasta, w formie gier na platformę iOS.

- Manubia.pl

Zespół: Iza Bitowt, Alan Klimala, Konrad Latkowski.

Opis: System wspierania sprzedawców Manubia pozwala na monitorowanie dowolnego sprzedawcy na serwisach aukcyjnych Allegro, Aukro (i innych z Grupy Allegro), a niebawem także serwisu eBay.

- Migam.pl

Zespół: Olgierd Kosiba, Przemysław Kuśmierek.

Opis: Słownik języka migowego www.migam.pl.



Lista finalistów oraz mentorów dostępna jest na stronie: www.startupfest.pl . Relacja z festiwalu dostępna jest na

http://www.facebook.com/StartupFest.



***

Startup Fest to dwudniowy festiwal, podczas którego prezentowane są najciekawsze pomysły na biznes w branży internetowej. Uczestnicy festiwalu konsultują swoje projekty na biznes w internecie z gronem tzw. mentorów, składającym się z przedstawicieli branży internetowej z doświadczeniem w różnych dziedzinach - od twórców biznesów po ich komentatorów. Mentorzy pełnią również rolę jury, które wybiera najlepszy startup. Zwycięzcy festiwalu otrzymują 50 tys. zł na realizację projektu oraz kampanię reklamową w serwisach grupy Gazeta.pl o wartości 100 tys. zł.

Powrót