Komunikat prasowy
SaveUp mobilna aplikacja umożliwiająca błyskawiczne fotozakupy za pomocą telefonu, został zwycięzcą Startup Fest 2011. Zwycięski startup wyłoniony z dwudziestu finałowych projektów otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 50 tys. zł oraz kampanię reklamową w internecie o wartości 100 tys. zł
W finale drugiej edycji festiwalu Startup Fest, który miał miejsce w dniach 13-14 października, wzięło udział 20 projektów, wybranych z 395 nadesłanych zgłoszeń. Podczas festiwalu finaliści prezentowali się dwukrotnie, uczestniczyli również w specjalnym warsztacie z retoryki i sztuki wystąpień publicznych. Wyboru najlepszego startupu dokonało 27 mentorów.
Zwycięski projekt
SaveUp
Zespół w składzie: Rafał Dubrawski, Mikołaj Stefański, Arek Skuza.
Opis: Darmowa aplikacja na iPhone'a, która umożliwia mobilne zakupy, bez względu na miejsce i czas.
Wyróżnienia otrzymali:
-
Cityrace.Me
Zespół: Wojciech Chojnacki, Tomasz Dubrownik, Stanisław Sokołowski, Krzysztof Wacławek.
Opis: CityRace.Me to przeniesienie klasycznych gier jak "TRON" czy "Snake" do realnego świata, na ulice miasta, w formie gier na platformę iOS.
-
Manubia.pl
Zespół: Iza Bitowt, Alan Klimala, Konrad Latkowski.
Opis: System wspierania sprzedawców Manubia pozwala na monitorowanie dowolnego sprzedawcy na serwisach aukcyjnych Allegro, Aukro (i innych z Grupy Allegro), a niebawem także serwisu eBay.
-
Migam.pl
Zespół: Olgierd Kosiba, Przemysław Kuśmierek.
Opis: Słownik języka migowego www.migam.pl.
Lista finalistów oraz mentorów dostępna jest na stronie:
www.startupfest.pl . Relacja z festiwalu dostępna jest na
http://www.facebook.com/StartupFest.
***
Startup Fest to dwudniowy festiwal, podczas którego prezentowane są najciekawsze pomysły na biznes w branży internetowej. Uczestnicy festiwalu konsultują swoje projekty na biznes w internecie z gronem tzw. mentorów, składającym się z przedstawicieli branży internetowej z doświadczeniem w różnych dziedzinach - od twórców biznesów po ich komentatorów. Mentorzy pełnią również rolę jury, które wybiera najlepszy startup. Zwycięzcy festiwalu otrzymują 50 tys. zł na realizację projektu oraz kampanię reklamową w serwisach grupy Gazeta.pl o wartości 100 tys. zł.