Komunikat prasowy
Miesięcznik "Świat Motocykli" zaprasza na swoją odmienioną stronę internetową - z nowym układem treści i grafiką. Lipcowe wydanie magazynu, które jutro ukaże się w punktach sprzedaży prasy, przedstawi wyniki plebiscytu "Motocykl Roku".
Nowa strona
www.swiatmotocykli.pl ma zmieniony układ treści i odświeżoną szatę graficzną, a poruszanie się po niej ułatwia bardziej przejrzysta nawigacja. Części serwisu nawiązują do stałych działów w miesięczniku "Świat Motocykli" - to m.in. Testy motocykli, Skutery, Sport i Technika.
Na stronie użytkownicy znajdą prezentacje motocykli, testy, porady, informacje o nowych i używanych motocyklach oraz skuterach. Przeczytają też o sportach motorowych i technice jazdy, a w kalendarzu imprez sprawdzą informacje o bieżących zlotach i innych imprezach motocyklowych.
Serwis
www.swiatmotocykli.pl zawiera także forum, galerie zdjęć oraz materiały wideo i zaprasza na profil "Świata Motocykli" na Facebooku.
Lipcowe wydanie "Świata Motocykli", które ukaże się na rynku 15 czerwca br., przedstawi wyniki plebiscytu "Motocykl Roku". To już piąta edycja plebiscytu, w której czytelnicy miesięcznika wybierają najlepsze motocykle w kategoriach: sportowe, sportowo-turystyczne, turystyczne, cruisery i choppery, naked i classic, enduro i supermoto, skutery i motorowery. Propozycje jednośladów, na które można było głosować, publikowano w 4 kolejnych numerach miesięcznika, począwszy od wydania lutowego, a także na stronie internetowej.
Głównymi tematami nowego numeru "Świata Motocykli" są: nowe modele motocykli KTM na sezon 2012, starcie na torze: Suzuki GSX-R 750 vs Ducati 848 testowane z mistrzem Polski Andreasem Meklauem, podroż Harleyem przez USA oraz motocykle zabytkowe w rekonstrukcjach historycznych.
Do miesięcznika dołączony jest dodatek "Pierwsza pomoc medyczna" z instruktażem pierwszej pomocy. Cena magazynu - 6,99 zł.
Wydanie nowego numeru "Świata Motocykli" wspiera kampania promocyjna prowadzona w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro", czasopisma Agory), w internecie (strony z grupy Gazeta.pl) oraz na profilu miesięcznika na Facebooku. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.