Komunikat prasowy
"Pop is dead" - pod takim tytułem ukazała się dziś na rynku muzycznym dwupłytowa składanka przygotowana przez Radio Roxy. W kompilacji ogłaszającej śmierć popu można znaleźć piosenki i remixy znane z anteny stacji, reprezentujące nowe muzyczne brzmienia. "Pop is dead" to także liner - hasło pozycjonujące Radia Roxy.
- Album "Pop is dead" to unikatowy mix, który gramy na antenie, to nowe brzmienia wielkich europejskich festiwali, a przede wszystkim to muzyczna alternatywa wobec playlist innych stacji radiowych - mówi o płycie Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Radia Roxy. - Przygotowaliśmy składankę dla osób otwartych, zafascynowanych muzyką, sztuką, literaturą, filmem, nadających na wspólnych falach z Radiem Roxy - pełnym osobowości, twórców i odbiorców kultury.
W dwupłytowej kompilacji utworów znalazły się m.in. piosenki: "Rocket" w wykonaniu Goldfrapp, "Not Fair" Lily Allen, "Love Long Distance" Gossip, "You've Got The Love" Florence & The Machine, "Islands" The XX oraz "Giving Up The Gun" Vampire Weekend.
Słuchacze mogą wygrać album "Pop is dead" w Radiu Roxy w czasie konkursów antenowych prowadzonych do końca sierpnia, rozgrywanych w wybranych pasmach.
Składanka będzie promowana w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w dzienniku "Metro", w czasopismach (m.in. "Machina", "Dlaczego?", "MaleMan", "Wprost", " Playboy"), na stronach internetowych (m.in. serwisy Grupy Gazeta.pl) oraz na antenie Roxy. Reklamy przygotował i zaplanował dział promocji Grupy Radiowej Agory.
Patroni medialni płyty:
tuba.PL ,
Gazeta.pl ,
Demotywatory.pl , "MaleMan", "KMAG", Rebel:tv.
Nagrania przygotowała EMI Music Polska.
Więcej informacji można znaleźć na stronie
http://roxy.tuba.pl /.