Komunikat prasowy
W specjalnym wydaniu "Nauki dla każdego", tygodnika "Gazety Wyborczej", które ukazało się dzisiaj - we wtorek, 21 czerwca br., czytelnicy znajdą aż 6 dodatkowych stron poświęconych zmianom astronomicznym związanych z nadejściem lata. To kolejna gratka dla miłośników tej dyscypliny wiedzy przygotowana przez "Gazetę Wyborczą".
W numerze pojawiło się specjalne niebiańskie kalendarium na cały okres letni, które pozwoli zaplanować obserwacje astronomiczne, wyczerpująca odpowiedź na pytanie, czym jest noc i dlaczego latem nie jest tak ciemna, jakby życzyli sobie tego miłośnicy astronomii oraz sposoby na obserwowanie letnich perseid. Redakcja przedstawia też sylwetki polskich przedsiębiorców, którzy zarabiają na kosmosie.
Z dzisiejszego wydania "Nauki dla każdego" czytelnicy dowiedzą się również, jak pokonać kryzys kreatywności, czy wuwuzelą można się zarazić oraz dlaczego Adam Wajrak zachwyca się grzybami.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z tygodnikiem "Nauka dla każdego" jest promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, stacje tematyczne), w internecie (serwisy Gazeta.pl i Wyborcza.pl) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Również dzisiaj - we wtorek, 21 czerwca br. na rynku ukazało się specjalne wydanie "Nauki dla każdego" - "Astronomia. Praktyczny przewodnik na wakacje", dzięki któremu czytelnicy bez specjalistycznego sprzętu i fachowej wiedzy będą mogli obserwować letnie niebo.