Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

8 lipca 2009 / 16:48

Spółka AdTaily Sp. z o. o. w Grupie Agory

Komunikat prasowy

Agora SA w wyniku zakupu części udziałów od założycieli spółki "AdTaily" Sp. z o. o. ("Spółka") oraz objęcia nowych udziałów, stała się posiadaczem pakietu 50,27% udziałów Spółki.

- Zakończyliśmy negocjacje z założycielami spółki "AdTaily" Sp. z o. o. ("Założyciele", "Spółka") i podpisaliśmy umowę inwestycyjną oraz umowę sprzedaży udziałów. W wyniku realizacji tych umów, poprzez nabycie części udziałów od Założycieli oraz objęcie nowych udziałów, Agora SA stała się posiadaczem pakietu 50,27% udziałów Spółki. Łączna wartość transakcji tzn. cena zapłacona za nowe udziały oraz udziały nabyte od Założycieli, wynosi poniżej jednego miliona złotych i nie jest istotna biorąc pod uwagę skalę działalności Agory SA. Po transakcji Założyciele pozostaną w zarządzie Spółki i będziemy wspólnie rozwijać Spółkę zgodnie z pierwotną wizją strategiczną Założycieli - powiedział Zbigniew Bąk, wiceprezes zarządu Agory.

- Spółka jest właścicielem unikalnego rozwiązania działającego w obszarze monetyzacji reklamowej serwisów internetowych pozwalającego wykorzystać potencjał reklamowy serwisów tworzonych w pełni samodzielnie przez użytkowników na platformach wydawców (np. Blox.pl Agory) oraz innych witryn z tzw. "długiego ogona". Zadaniem Spółki będzie dalszy rozwój już istniejącego, uniwersalnego i wydajnego rozwiązania łączącego w sobie siłę sieci reklamowej mogącej współpracować z każdym klientem zewnętrznym, zdolnej wykorzystać potencjał reklamowy blogosfery i innych serwisów, oraz prostotę i szybkość narzędzi e-commerce wykorzystywanych dotychczas w handlu internetowym - komentuje Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory i dyrektor segmentu Internet.

Powrót