Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 listopada 2017 / 14:26

Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska na nowo odkrywają ziemskie żywioły

Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska na nowo odkrywają ziemskie żywioły
Na początku października zadebiutował serwis specjalny Sport.pl/4zywioly, w którym Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska prezentują historię czterech sportowców. Ich droga do sukcesu była kręta, ale upór i determinacja sprawiły, że dziś są najlepsi w swoich dyscyplinach. Projekt promuje model Mitsubishi L200.

To kolejny projekt reklamowy Sport.pl przygotowany specjalnie dla klienta.
– Wykorzystujemy tutaj nasze niestandardowe kompetencje w budowaniu dedykowanego kontentu i tworzeniu efektywnych formatów reklamowych. Jestem przekonany, że marka Mitsubishi jeszcze nie raz zagości na łamach serwisu Sport.pl – mówi Artur Grochowski, dyrektor sprzedaży Sport.pl.

W serwisie Sport.pl/4zywioly internauci mogą poznać czwórkę bohaterów - ambasadorów Mitsubishi Motors Polska - Victora Borsuka, 7-krotnego mistrza Polski w kitesurfingu, Irenę Stangierską, nurka technicznego i fotografa National Geographic, Stefana Madeja, wspinacza skałkowego, mistrza Polski w bulderingu i Oskara Barańskiego, 3-krotnego mistrza Polski w motocrossie. Redakcja Sport.pl opowiedziała ich barwne historie za pomocą filmów i tekstów.

W serwisie widoczna jest reklama samochodu Mitsubishi L200, a także formularz, dzięki któremu można umówić się na próbną jazdę tym modelem.
– Jestem dumny, że tak wybitni sportowcy zgodzili się wziąć udział w naszym projekcie. To wielka lekcja pokory i szacunku dla ludzi, którzy z pasji zrobili sposób na życie. Pokazując ich sylwetki chcemy zainspirować innych i zachęcić do aktywnego wypoczynku, a przy okazji w naturalny sposób pokazać model Mitsubishi L200, który pomaga w realizacji pasji. Serwis „4 żywioły” to idealny przykład tego, w jaki sposób widzimy i prowadzimy działania content marketingowe marki Mitsubishi – mówi Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu i PR w Mitsubishi Motors Polska.

Projekt będzie promowany na łamach Sport.pl przez najbliższe dwa miesiące.

Powrót