Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

4 czerwca 2018 / 14:34

„Sport.pl to jest Twój live” – Kamil Grosicki w mundialowej kampanii Sport.pl

„Sport.pl to jest Twój live” – Kamil Grosicki w mundialowej kampanii Sport.pl

Dziś – w poniedziałek, 4 czerwca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Sport.pl, promująca serwis oraz najpopularniejszą polską aplikację sportową Sport.pl LIVE. W reklamach obecnych w telewizji, internecie, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej Sport.pl przed Mistrzostwami Świata w piłce nożnej promuje ambasador marki Kamil Grosicki.

Kampania reklamowa pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live” podkreśla pozycję lidera Sport.pl – w mediach społecznościowych i wśród aplikacji mobilnych, a także promuje relacje na żywo oraz materiały dziennikarskie, które powstaną w związku ze zbliżającym się mundialem.

W kampanii występuje ambasador Sport.pl, zawodnik klubu Hull City i reprezentacji Polski – Kamil Grosicki.

– Nasi użytkownicy uwielbiają Kamila Grosickiego. To nie tylko świetny i waleczny piłkarz, ale też barwna postać, która w wielkiej piłce pozostała sobą, idolem bliskim kibicom. Kamil jest turbo szybki, a my też stawiamy na szybkość w podawaniu newsów i wyników oraz w naszych bezkonkurencyjnych relacjach live – mówi Marlena Jezierska, dyrektor biznesu Sport.pl.

Spot można obejrzeć na stronie: http://www.sport.pl/mundial/10,154361,23488253,kamil-grosicki-w-kampanii-sport-pl-to-jest-twoj-live.html

Jego koncepcja została przygotowana we współpracy ze studiami Montevideo i Delapost, zdjęcia były kręcone we Wrocławiu.

W materiale typu „making of” można zobaczyć jak powstawał spot reklamowy z udziałem piłkarza: http://www.sport.pl/mundial/10,154361,23488262,kamil-grosicki-w-kampanii-sport-pl-tak-powstawal-nasz-spot.html

Kampania „Sport.pl to jest Twój live” jest multimedialna – będzie prowadzona w telewizji (Polsat, pakiet sportowy), w internecie (działania w serwisach zewnętrznych, media społecznościowe), w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS, Screen Network), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Logo”, „Playboy”, „CKM”, „Men’s Heath”), a także w kinach ogólnopolskiej sieci Helios oraz w ramach dodatkowych działań niestandardowych. Media zaplanowało Blue 449.

Kampania Sport.pl potrwa do końca czerwca br.

Powrót

Drogi Użytkowniku!
Aby korzystanie z naszego serwisu było dla Ciebie komfortowe, Agora S.A. przetwarza pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę, Agora S.A. oraz jej Zaufani Partnerzy będą przetwarzali Twoje dane osobowe takie, jak adresy IP czy identyfikatory plików cookie w celach analitycznych i statystycznych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Klikając Zgadzam się, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w celach analitycznych i statystycznych w Twojej przeglądarce, bez zmian ustawień w zakresie prywatności. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie - po kliknięciu poniżej w Ustawienia plików cookies, a także później - po wybraniu opcji Zmień ustawienia plików cookies na stronie z naszą Polityką Prywatności lub za pomocą ustawień przeglądarki.