Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

30 listopada 2011 / 13:46

Spotkanie z Danielem Olbrychskim w Gazeta Cafe

Spotkanie z Danielem Olbrychskim w Gazeta Cafe
Komunikat prasowy

Daniel Olbrychski będzie gościem kolejnego spotkania z cyklu "Film, muzyka, teatr w Gazeta Cafe", które odbędzie się w piątek, 2 grudnia w Warszawie.

Rozmowę z Danielem Olbrychskim z okazji 50-lecia jego pracy artystycznej poprowadzi Remigiusz Grzela. Aktor opowie w niej m.in. o przygotowaniach do jubileuszowej premiery "Po drodze do Madison" w Teatrze 6. piętro.

Spotkanie rozpocznie się wyjątkowo o godzinie 18.00 w siedzibie "Gazety Wyborczej" przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Już od trzech sezonów przynajmniej raz w miesiącu odbywają się spotkania z cyklu "Film muzyka teatr w Gazeta Cafe" w warszawskiej siedzibie Agory. Dotychczas ich gośćmi byli m.in. Vaclav Havel, Krystyna Janda, Agnieszka Holland, Andrzej Wajda, Grzegorz Jarzyna, Krzysztof Warlikowski.

Uczestnicy spotkań przysłuchiwali się rozmowom na gorące tematy kulturalne i dowiadywali się o najważniejszych wydarzeniach kulturalnych Warszawy. W cyklu odbywały się też pokazy filmowe (m.in. filmu "Rewers" Borysa Lankosza) i kameralne koncerty (ze swoim repertuarem chopinowskim wystąpiła wybitna wokalistka Urszula Dudziak).

Spotkania odbywają się w Gazeta Cafe (ul. Czerska 8/10), a wstęp na nie jest wolny.

Rozmowy prowadzi Remigiusz Grzela - dziennikarz, autor wielu książek m.in."Hotel Europa" (w której znalazła się też jego rozmowa z Vaclavem Havlem przeprowadzona w Gazeta Cafe) i sztuk teatralnych. Programem spotkań zajmuje się Dorota Wyżyńska (szefowa działu kultury "Gazety Stołecznej"). Produkcją i promocją - Anna Pruszyńska (szefowa działu promocji "Gazety Stołecznej") wraz ze swoim zespołem (Jakub Chomik - promocja i obsługa). Oprawę graficzną cyklu przygotował Przemek Trust Truściński.

Patroni medialni: Radio TOK FM i Gazeta.pl.

Cykl "Film, muzyka, teatr w Gazeta Café" jest promowany w radiu (Radio PiN Warszawa, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Radio TOK FM), prasie ("Gazeta Stołeczna", warszawskie wydanie "Gazety Co Jest Grane") oraz w internecie (Gazeta.pl). Autorem kreacji kampanii jest dział promocji "Gazety Stołecznej", a media zaplanowało Radiowe Doradztwo Reklamowe Agory. Grafika i logo akcji - Przemek "Trust" Truściński.

Powrót