Komunikat prasowy
Gazeta.pl LIVE to innowacyjna aplikacja z codziennymi relacjami na żywo i niekończącym się strumieniem wiadomości, który aktualizuje się automatycznie. Użytkownicy aplikacji otrzymują też powiadomienia push wysyłane przez redakcję zawsze wtedy, gdy dzieje się coś ważnego.
- Telefon to narzędzie, które mamy zawsze przy sobie i który może nam zapewnić stały dostęp do najświeższych i najważniejszych informacji. Stąd pomysł, żeby czytelnicy Gazeta.pl otrzmywali je "live". Redaktorzy przez cały dzień dostarczają wysokiej jakości wyselekcjonowane treści, które wpadają w feed aplikacji. O tych najważniejszych wysyłamy notyfikacje, stosowane już przez nas w aplikacji Sport.pl LIVE. - mówi Kamil Brzeziński, kierownik zespołu aplikacji mobilnych.
W aplikacji oferowane są informacje z portalu Gazeta.pl z takich obszarów, jak biznes, kultura, rozrywka, styl życia, a także wiadomości lokalne.
- Chcemy być tam, gdzie nasi użytkownicy i ich telefony. Na kanapach przed telewizorem, w samochodach i w poczekalniach. Aplikacja Gazeta.pl LIVE to kolejny krok w tym kierunku. Śledzenie naszych "relacji na żywo" i najciekawszych newsów Gazeta.pl jest teraz wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej - mówi Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl.
Gazeta.pl LIVE dostępna jest na urządzenia z systemem Android i można ją pobrać w sklepie Google Play.
Do kampanii promocyjnej aplikacji wykorzystane zostaną media z Grupy Agora tj. czasopisma, internet (grupa Gazeta.pl), radio (Radio Złote Przeboje), CityINFOtv firmy AMS i kina Helios; a także Facebook i sieć reklamowa Google. Za kreacje oraz planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu portalu Gazeta.pl.