Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
17 kwietnia 2020 / 08:39
15 kwietnia br. zespół „Wysokich Obcasów” rozpoczął specjalną akcję „Superbohaterki ratują nas”, aby wesprzeć Czytelniczki w radzeniu sobie z rzeczywistością w czasie pandemii. W tym celu redaktorki zaprosiły do udziału w inicjatywie uczestniczki plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów” - aktywistki, gwiazdy sceny, nauki i biznesu. W serii filmików publikowanych na Instagramie „Wysokich Obcasów” będą opowiadać m.in jak radzić sobie podczas kwarantanny, szukać radości i siły w chwilach zwątpienia.
„Superbohaterki Wysoki Obcasów” to kobiety, które mają odwagę działać i pomagać innym. Potrafią przezwyciężać zarówno osobiste bariery, jak i społeczne i polityczne ograniczenia. Niektóre to gwiazdy sceny, nauki, biznesu, inne znane są tylko lokalnej społeczności. Każda z nich inspiruje do walki o szczęście swoje i innych.
Dziś tej siły, odwagi i nadziei na lepszy świat wiele kobiet potrzebuje jeszcze bardziej niż zwykle. Dlatego „Wysokie Obcasy” poprosiły Superbohaterki, by wsparły Czytelniczki w tych trudnych chwilach i opowiedziały jak radzić sobie podczas kwarantanny, gdzie szukać radości, jak walczyć ze strachem i lękiem oraz co można zrobić dobrego dla świata bez wychodzenia z domu.
Akcja rozpoczęła się w środę 15 kwietnia br. na Instagramie „Wysokich Obcasów” (@wysokieobcasy.pl) od motywującego filmiku z Martą Frej, malarką i ilustratorką. Kolejne nagrania będą publikowane cyklicznie w poniedziałki, środy i piątki, a kolejnymi bohaterkami akcji będą m.in.: Ewa Zgrabczyńska, dyrektorka poznańskiego ZOO, Joanna Pajkowska, która jako pierwsza Polka samotnie opłynęła dookoła świat, Magdalena Kostyszyn, czy Orina Krajewska, córka Małgorzaty Braunek i założycielka Fundacji „Bądź”.
Przebieg akcji na bieżąco można śledzić na: www.instagram.com/wysokieobcasy.pl
Akcję wspiera promocja w mediach społecznościowych. Kampanię przygotował dział promocji „Wysokich Obcasów”.
Powrót