Komunikat prasowy
Do zespołu Epic Makers, studia produkcji internetowych z największą w Polsce siecią partnerstw YouTube, dołączyła Sylwia Chada. Na stanowisku dyrektora biznesu, wspólnie z Łukaszem Grzejkiem, będzie zarządzać Epic Makers i tworzyć strategię dalszego rozwoju sieci.
Jako dyrektor biznesu Sylwia Chada zajmie się przede wszystkim realizacją budżetu Epic Makers, będzie też wspierać Łukasza Grzejka w zarządzaniu biznesem.
- W grudniu 2015 r. materiały wideo tworzone przez partnerów Epic Makers osiągnęły rekordową liczbę ponad 205 mln wyświetleń. To dowód na to, jak dynamicznie rozwija się nasza sieć. Sylwia Chada, która jest doświadczonym menadżerem i zna zarówno media, jak i branżę reklamową, pomoże nam realizować kolejne, ambitne cele - mówi Łukasz Grzejek, szef Epic Makers.
Sylwia Chada z rynkiem mediów związana jest od 18 lat. Poprzednio była dyrektorem produktu wideo i sprzedaży produktów premium w biurze reklamy Media Impact Polska. Wcześniej pracowała w firmie Atmedia Interactive, a także w Wydawnictwie Bauer i Grupie Polskapresse oraz w domach mediowych m.in. Starcom i Pan Media Western.
Epic Makers to największa pod względem liczby twórców i zasięgu sieć partnerstw YouTube w Polsce (Multi-Channel Network, MCN) oraz producent wideo nowej generacji, angażujący internetowe gwiazdy oraz reklamodawców. Ponad 460 kanałów zrzeszonych w sieci ma ponad 17,3 mln stałych widzów (subskrybentów) i łączny zasięg ponad 205 mln wyświetleń miesięcznie. Wszystkie materiały wideo partnerów Epic Makers obejrzano łącznie ponad 4,6 mld razy.
Do sieci należą m.in. G.F.Darwin, Cezik, Historia bez cenzury, Yoczook, Marcin Dubiel, SmiechawaTV, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz, Serafin TV, a także artyści i wytwórnie muzyczne (m.in. MaxFloRec).
Epic Makers bazuje na 5 licencjonowanych agregatorach YouTube podzielonych na kategorie, w tym jednym gamingowym zrzeszającym m.in. Mandzia, Naruciaka i kanał izak LIVE.
Więcej informacji na temat sieci: Epicmakers.tv