Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
17 października 2019 / 15:25
"Szkoła z klasą" - kampania poprowadzona przez Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz "Gazetę Wyborczą" w latach 2002-2005 została wyróżniona w rankingu ogólnopolskich projektów społecznych biznesu mających największą wartość dla społeczeństwa w mijającym 30-leciu. Lista lokalnych i krajowych inicjatyw została ogłoszona podczas konferencji "Społeczne wyzwania biznesu po 30 latach gospodarki wolnorynkowej w Polsce", która odbyła się 10 października br. w Ministerstwie Rozwoju i Inwestycji.
"Szkoła z klasą" - kampania poprowadzona przez Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz "Gazetę Wyborczą" w latach 2002-2005 została wyróżniona w rankingu ogólnopolskich projektów społecznych biznesu mających największą wartość dla społeczeństwa w mijającym 30-leciu. Lista lokalnych i krajowych inicjatyw została ogłoszona podczas konferencji "Społeczne wyzwania biznesu po 30 latach gospodarki wolnorynkowej w Polsce", która odbyła się 10 października br. w Ministerstwie Rozwoju i Inwestycji.
Kampania "Szkoła z klasą" powstała w 2002 r. z inicjatywy "Gazety Wyborczej" i Centrum Edukacji Obywatelskiej. Przedsięwzięcie miało na celu upowszechnianie obywatelskich i interaktywnych standardów nauczania w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach średnich - zaangażowało tysiące placówek w całej Polsce. Program "Szkoła z klasą" opierał się na sześciu zasadach mądrej szkoły, przyjaznej uczniom, nauczycielom i rodzicom. Do każdej zasady zostały przygotowane zadania. Szkoła biorąca udział w programie powinna była wybrać i zrealizować sześć zadań - po jednym do każdej zasady. Za zaliczenie zadań otrzymywała tytuł "Szkoły z klasą".
W "Rankingu 30×30 -społeczne projekty biznesu ostatniego 30-lecia" zostało wybranych, w odrębnych kategoriach, po 30 najlepszych projektów ogólnopolskich oraz lokalnych. Ranking wyłonił w sumie 60 projektów biznesu, które zdaniem jury miały największy wpływ społeczny w minionych 30 latach. Wyboru dokonało grono ekspertów zajmujących się w praktyce zawodowej społeczną odpowiedzialnością biznesu. Organizatorem zestawienia jest ośrodek THINKTANK, a jego koordynatorem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Cały ranking dostępny jest na stronie.
Powrót