8 kwietnia 2025 / 21:00
Radio TOK FM przebiło próg 50 tys. płatnych subskrypcji TOK FM Premium. Na koniec marca 2025 roku liczba ta wyniosła ponad 52,5 tys. Rok do roku oznacza to wzrost o 33 proc. Ten wynik potwierdza silną pozycję stacji oraz lojalność i zaufanie słuchaczy.
TOK FM Premium to płatna platforma subskrypcyjna z podcastami, serialami radiowymi, nagradzanymi produkcjami oryginalnymi, wszystkimi audycjami antenowymi do słuchania w formie podcastów, a także Radiem TOK FM na żywo bez reklam rozwijana od 2014 roku.
– Sukces TOK FM Premium jest efektem pracy zespołowej i zaangażowania wielu osób w różnych obszarach – od redakcji i produkcji podcastów, przez rozwój produktu, aż po działania akwizycyjne i utrzymaniowe. Osiągnięty wzrost pokazuje, że słuchacze cenią sobie nie tylko treści radiowe, ale także te ekskluzywne dostępne wyłącznie w ramach subskrypcji oraz wygodę słuchania w wybranej przez siebie porze. To również wyraźny sygnał, że nasza praca ma sens i jest wartościowa. Dziękujemy wszystkim naszym subskrybentom za zaufanie i wsparcie –komentuje Krystyna Libicka, dyrektorka subskrypcji audio w Grupie Eurozet.
Osiągnięcie TOK FM Premium nabiera szczególnego znaczenia w kontekście dynamicznego rozwoju rynku audio.
– Subskrypcje są ważnym elementem rozwoju audio w Grupie Eurozet i stanowią integralną część strategii całej Grupy Agora. Przekroczenie progu 50 000 subskrypcji TOK FM Premium i ponad rynkowa dynamika wzrostu utrzymana kolejny rok z rzędu dowodzi, że model subskrypcyjny ma przyszłość, cyfrowe audio w Polsce rośnie w siłę, a słuchacze są gotowi płacić za wysokiej jakości treści. Średnio subskrybent TOK FM Premium słucha przygotowywanych dla niego treści około 30 godzin miesięcznie – to bardzo wysoki wynik zważywszy, że dziś konkurencja o uwagę jest totalna, w tym walka o uwagę z wielkimi platformami. Audio dla Grupy Eurozet jest w tym względzie szczególnym silnikiem wzrostu - wszystkie nasze marki generują już dziś ponad 34 mln godzin odsłuchowych miesięcznie naszych własnych treści – dodaje Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online w Grupie Eurozet.
Z TOK FM Premium można korzystać w aplikacji TOK FM i na stronie tokfm.pl.
Powrót