Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

8 kwietnia 2025 / 21:00

TOK FM Premium ma ponad 50 000 subskrybentów

TOK FM Premium ma ponad 50 000 subskrybentów

Radio TOK FM przebiło próg 50 tys. płatnych subskrypcji TOK FM Premium. Na koniec marca 2025 roku liczba ta wyniosła ponad 52,5 tys. Rok do roku oznacza to wzrost o 33 proc. Ten wynik potwierdza silną pozycję stacji oraz lojalność i zaufanie słuchaczy.

 

TOK FM Premium to płatna platforma subskrypcyjna z podcastami, serialami radiowymi, nagradzanymi produkcjami oryginalnymi, wszystkimi audycjami antenowymi do słuchania w formie podcastów, a także Radiem TOK FM na żywo bez reklam rozwijana od 2014 roku.

– Sukces TOK FM Premium jest efektem pracy zespołowej i zaangażowania wielu osób w różnych obszarach – od redakcji i produkcji podcastów, przez rozwój produktu, aż po działania akwizycyjne i utrzymaniowe. Osiągnięty wzrost pokazuje, że słuchacze cenią sobie nie tylko treści radiowe, ale także te ekskluzywne dostępne wyłącznie w ramach subskrypcji oraz wygodę słuchania w wybranej przez siebie porze. To również wyraźny sygnał, że nasza praca ma sens i jest wartościowa. Dziękujemy wszystkim naszym subskrybentom za zaufanie i wsparcie –komentuje Krystyna Libicka, dyrektorka subskrypcji audio w Grupie Eurozet.

Osiągnięcie TOK FM Premium nabiera szczególnego znaczenia w kontekście dynamicznego rozwoju rynku audio.

 Subskrypcje są ważnym elementem rozwoju audio w Grupie Eurozet i stanowią integralną część strategii całej Grupy Agora. Przekroczenie progu 50 000 subskrypcji TOK FM Premium i ponad rynkowa dynamika wzrostu utrzymana kolejny rok z rzędu dowodzi, że model subskrypcyjny ma przyszłość, cyfrowe audio w Polsce rośnie w siłę, a słuchacze są gotowi płacić za wysokiej jakości treści. Średnio subskrybent TOK FM Premium słucha przygotowywanych dla niego treści około 30 godzin miesięcznie – to bardzo wysoki wynik zważywszy, że dziś konkurencja o uwagę jest totalna, w tym walka o uwagę z wielkimi platformami. Audio dla Grupy Eurozet jest w tym względzie szczególnym silnikiem wzrostu - wszystkie nasze marki generują już dziś ponad 34 mln godzin odsłuchowych miesięcznie naszych własnych treści – dodaje Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online w Grupie Eurozet.

Z TOK FM Premium można korzystać w aplikacji TOK FM i na stronie tokfm.pl.

Powrót