Komunikat prasowy
"Trylogia Bourne'a" - to trzy pełne napięcia filmy akcji, które przygotowała "Gazeta Wyborcza" dla swoich czytelników. Płyty DVD z filmami będą ukazywać się z "Gazetą" od poniedziałku do środy - od 21 do 23 lutego.
W skład "Trylogii Bourne'a" wchodzą trzy wciągające, sensacyjne filmy. Pierwszym z nich, dostępnym z "Gazetą Wyborczą" w poniedziałek, 21 lutego, jest "Tożsamość Bourne`a" - obraz nakręcony na podstawie światowego bestsellera Roberta Ludluma. Opowiada on o mężczyźnie, który w wypadku traci pamięć. Wszystko jednak wskazuje, że nie był on zwykłym człowiekiem, ale być może płatnym zabójcą. W rolach głównych występują Matt Damon i Franka Potente.
Bohater trylogii Jason Bourne powraca w drugim filmie "Krucjata Bourne`a", by odkryć swoją przeszłość i poznać sekrety Treadstone - tajnego projektu, który wykreował zastępy bezwzględnych profesjonalnych zabójców. Film ukaże się z "Gazetą" we wtorek, 22 lutego.
A w środę, 23 lutego czytelnicy będą mogli kupić z "Gazetą Wyborczą" "Ultimatum Bourne'a" - ostatnią część filmowej trylogii, w której Bourne wykorzysta wszystko, czego się nauczył, aby dostać się do tych, którzy go stworzyli i wyrównać porachunki.
Cena "Gazety Wyborczej" i każdej płyty DVD - 9,99 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.