Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,12 zł

Zmiana[PLN]

0,33%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,33%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 września 2023 / 09:20

Tu się dzieje! Nowa kampania Radia ZET

Tu się dzieje! Nowa kampania Radia ZET

"Tu się dzieje!" to hasło nowej kampanii reklamowej Radia ZET, promującej jesienną ramówkę stacji. Obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.

W nagraniu spotów udział wzięli prowadzący Radia ZET: Szymon Majewski, Marek Starybrat, Kamil Baleja, Bartosz Gajda, Agnieszka Kołodziejska, Robert Karpowicz i Michał Korościel, a także piosenkarz - Dawid Kwiatkowski. Kampania wystartuje 16 września. Spoty będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, sieciach kin Cinema City i Helios, w wybranych portalach internetowych i mediach społecznościowych. Kampania obejmie również nośniki reklamy zewnętrznej m.in.: w centrach handlowych, sieciach bankomatów i paczkomatów, komunikacji miejskiej, pociągach, warszawskim metrze, a także nośniki wielkoformatowe w miejskiej przestrzeni.

Kampania bezpośrednio nawiązuje do nowej ramówki Radia ZET wprowadzonej od września. Chcemy pokazać, że u nas na antenie dzieje się od samego rana, a każdy znajdzie coś dla siebie - od energii, przez rozrywkę, ciekawe tematy, po najlepszą muzykę popularną. W spotach podkreślamy różnorodność zetkowych programów i przybliżamy słuchaczom postaci naszych prowadzących. Pokazujemy ich radiową pasję, ekspresyjność i pozytywną energię, którą chcemy zarażać każdego dnia, zarówno na antenie, jak i w naszych mediach społecznościowych

- mówi Katarzyna Piecuch, dyrektorka marketingu Radia ZET.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadał Dział Marketingu Radia ZET, który również zajął się planowaniem i zakupem mediów we współpracy z Zenithem.

Powrót