Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

1 kwietnia 2014 / 16:02

"Tylko zdrowie" - nowy tygodnik "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy

W środę, 2 kwietnia br. z "Gazetą Wyborczą" zadebiutuje nowy tygodnik - "Tylko zdrowie". Na łamach magazynu znajdą się informacje o zdrowiu i zdrowym stylu życia, chorobach, odkryciach naukowych, a także o służbie zdrowia i prawach pacjenta. W zespole tygodnika znaleźli się doświadczeni, wielokrotnie nagradzani dziennikarze "Wyborczej" oraz eksperci medyczni.

"Tylko zdrowie" będzie ukazywać się z "Gazetą Wyborczą" co środę jako osobny grzbiet. Nowy tygodnik powstał z myślą o czytelnikach dbających o zdrowie swoje i bliskich.

- "Tylko zdrowie" chce być ciekawym, wiarygodnym i pożytecznym źródłem informacji - o odkryciach naukowych, chorobach, zdrowym stylu życia i prawach pacjenta. Do zdrowotnych poradników dodamy stronę praktyczną - co się należy chorym w ramach NFZ czy ZUS, ale też za ile i gdzie można leczyć się prywatnie. A jednocześnie z uporem będziemy przypominać, że lepiej zapobiegać niż leczyć - mówi redaktor naczelna tygodnika "Tylko zdrowie" Katarzyna Staszak.

W każdym numerze znajdą się także poradniki dotyczące diety i fitnessu - np. testy nowych treningów i sprzętów oraz opisy aplikacji na smartfony.

Nowy tygodnik kontynuuje głośne akcje społeczne i tematy "Gazety Wyborczej" - "Zdrową Środę", "Leczyć po ludzku" oraz "Odważ się".

Zespół tygodnika, którym kieruje Katarzyna Staszak, tworzą doświadczeni dziennikarze "Gazety Wyborczej" z całej Polski, m.in. Elżbieta Cichocka, Piotr Cieśliński, Iwona Hajnosz, Margit Kossobudzka, Wojciech Moskal i Judyta Watoła. "Tylko zdrowie" korzysta też z wiedzy wybitnych ekspertów medycznych - merytorycznym wsparciem magazynu jest m.in. wydawnictwo Medycyna Praktyczna. Projekt graficzny i winietę tygodnika stworzył Pascal Guiter.

Strona internetowa - Wyborcza.pl/Tylkozdrowie.

Pierwszy numer tygodnika "Tylko zdrowie", który ukaże się 2 kwietnia br., będzie liczyć 20 stron. W wydaniu ukażą się artykuły poświęcone m.in.: cukrzycy, którą ma już 3 miliony Polaków, z tego milion jeszcze nie wie, że choruje, a także tajemnicom sali operacyjnej - odsłania je instrumentariuszka Hanna Miller, która pomagała operować prof. Zbigniewowi Relidze. Redakcja magazynu odpowie też na pytania: jakie są nieodwracalne skutki trzymania laptopa na kolanach lub korzystania z podgrzewanych foteli samochodowych, na czym polega najnowsza dieta, która ma zniszczyć nawet najbardziej oporne kilogramy oraz czy istnieją ćwiczenia, które wyszczuplają, choć robi się je tylko raz w tygodniu.

Premierę tygodnika "Tylko zdrowie" wspiera kampania promocyjna obejmująca prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik "Metro"), telewizję (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radio (m.in. Polskie Radio PR1, Polskie Radio PR3, Radio ZET) oraz internet (Youtube, Gazeta.pl i Wyborcza.pl).

Kreację kampanii stworzyła agencja Bardzo, planowaniem mediów zajął się Starlink. 

Powrót