Komunikat prasowy
Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa serwisu VOD Kinoplex.pl. Działania promocyjne pod hasłem "Więcej filmów" będą obejmować media internetowe, telewizję, prasę, kino oraz nośniki reklamy zewnętrznej i potrwają do końca sierpnia.
Serwis VOD Kinoplex.pl oferuje użytkownikom możliwość legalnego oglądania filmów, bajek oraz seriali. W bazie znajduje się ponad tysiąc znakomitych tytułów polskiej i zagranicznej kinematografii, dostępnych za darmo oraz w modelu Premium.
- W ostatnim roku Kinoplex.pl ponad dziesięciokrotnie zwiększył bazę swoich filmów. Na tle bogatej rodzimej oferty usług VOD pozostaje on jednocześnie serwisem stricte filmowym i bardzo dbamy o dobór odpowiedniej oferty. Kampania "Więcej filmów" podkreśla możliwość wyboru oraz dostępność, jaką daje użytkownikowi usługa VOD - mówi Magdalena Bigaj, szef biznesu VOD w Agorze.
Kampania "Więcej filmów" obejmuje: internet (serwisy z Grupy Gazeta.pl, Facebook, YouTube, Filmweb oraz Google Ad Network), outdoor (AMS), prasę (Gazeta Wyborcza, dziennik Metro), telewizję (Stopklatka TV, MTV) oraz kino (Cinema City i Helios). Za przygotowanie kampanii, kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gazeta.pl.
Kampanii "Więcej filmów" towarzyszy konkurs na najbardziej kreatywny plakat filmowy. W jury konkursu znajdą się m.in.: znany rysownik-satyryk Marek Raczkowski, artysta Tymon Tymański oraz rysowniczka Magdalena Danaj. Konkurs rozpocznie się 23 lipca i potrwa do końca sierpnia, a nagrodami są urządzenia, na których możliwe jest korzystanie z aplikacji Kinoplex.pl - m.in. telewizor Smart TV i tablet Encore marki Toshiba oraz notebook Acer Aspire Switch 10.
Kinoplex.pl dostępny jest także m.in. telewizorach Smart TV Samsung i Toshiba, jako aplikacja w smartfonach z systemem Windows Phone oraz na tabletach i notebookach z systemem Windows 8, a także w telewizji osobistej Netia Player i multimedialnym odtwarzaczu wideo ALLPlayer.