Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,70 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

30 września 2024 / 15:11

“Wielki test wiedzy o klimacie” dla szkół ponadpodstawowych – trzecia edycja akcji “Wyborczej”

“Wielki test wiedzy o klimacie” dla szkół ponadpodstawowych – trzecia edycja akcji “Wyborczej”

Rozpoczęły się zapisy do trzeciej edycji “Wielkiego testu wiedzy o klimacie”, która odbędzie się już 26 listopada br. w sześciu polskich miastach. To akcja edukacyjna Wyborcza.pl i “Gazety Wyborczej” (Grupa Agora) dla uczennic i uczniów szkół ponadpodstawowych. Zapisy potrwają do 19 listopada br. Na Wyborcza.pl są publikowane materiały, które ułatwią przygotowanie się do testu. 

Nauka nie pozostawia wątpliwości: obecny kryzys klimatyczny zagraża planecie. Szczególnie mocno dotyka młodych ludzi, bo określi ich przyszłość. Uczniowie, uczennice, studentki i studenci na całym świecie w ostatnich latach najbardziej aktywnie walczyli o świadomość klimatyczną i podjęcie działań zmierzających do spowolnienia zmian klimatycznych.  
 
“Wyborcza” włącza się w szerzenie wiedzy o zmianach klimatu i ich negatywnym wpływie na środowisko. Jedną z akcji edukacyjnych dotyczących tego tematu jest “Wielki test wiedzy o klimacie”. Jego tegoroczna edycja rozpocznie się 26 listopada o 10:30 jednocześnie w sześciu miastach: Gdańsku, Katowicach, Opolu, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Jego uczestniczki i uczestnicy w czasie godziny zmierzą się z aż 60 pytaniami.  
Do wygrania będą atrakcyjne nagrody: projektor i głośnik Bluetooth marki ASUS, słuchawki Apple AirPods Pro, zegarek sportowy GARMIN. 
 
Wokół “Wielkiego testu wiedzy o klimacie” powstaje też cykl artykułówkompendium wiedzy dla uczniów. Teksty związane z projektem są publikowane w serwisie akcji na Wyborcza.pl/testoklimacie oraz na łamach “Gazety Wyborczej”. Pierwszy artykuł o tym, co z edukacją klimatyczną w szkołach, można przeczytać tutaj.  
Każdy czytelnik “Wyborczej” będzie miał szansę zmierzyć się z pytaniami z testu w quizie na Wyborcza.pl. Już teraz można sprawdzić się, rozwiązując zeszłoroczny test – tutaj.   
 
Zapisy na “Wielki test wiedzy o klimacie” odbywają się za pośrednictwem szkół, do 19 listopada br. Zapisy dla poszczególnych miast można znaleźć na stronie Wyborcza.pl/zapisy, natomiast materiały edukacyjne, pozwalające przygotować się do testu można znaleźć tutaj.  
 
Partnerzy i sponsorzy “Wielkiego testu wiedzy o klimacie”: 
 
Opole  
Partner: Miasto Opole, Sponsor: Tauron Zielona Energia  
 
Trójmiasto  
Sponsorzy: Ergo Hestia i EMKA OIL, Partnerzy: Miasto Sopot, Port Czystej Energii, Politechnika Gdańska 
 
Poznań  
Partner główny: Fundacja Veolia  
 
Warszawa  
Partner główny: Fundacja Veolia, Partner: Samorząd Województwa Mazowieckiego, Patronat honorowy: Prezydenta Miasta st. Warszawy 
 
Wrocław  
Sponsorzy: Tauron Zielona Energia, Cargill Polska, Firma 3M 
 
Aglomeracja Śląska  
Sponsor: Tauron Zielona Energia, Partnerzy: Miasto Katowice, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia i Uniwersytet Śląski

Powrót