Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

20 listopada 2015 / 16:13

Wszystkie części sagi "Gwiezdne wojny" na DVD z "Gazetą Wyborczą"

Wszystkie części sagi
Komunikat prasowy

Z okazji premiery filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy", na którą czekają fani sagi na całym świecie, "Gazeta Wyborcza" przygotowała prawdziwą gratkę dla swoich czytelników - wszystkie dotychczasowe części "Gwiezdnych wojen" na płytach DVD, które będzie można kupić razem z dziennikiem.

Pierwsza część sagi "Mroczne widmo" będzie dostępna z "Gazetą Wyborczą" już we wtorek, 24 listopada br., druga - "Atak klonów" - w środę, 25 listopada br. Kolejne części pojawią się:

- we wtorek, 1 grudnia br. część III: "Zemsta Sithów",

- w środę, 2 grudnia br. część IV: "Nowa nadzieja",

- we wtorek, 8 grudnia br. część V: "Imperium kontratakuje",

- w środę, 9 grudnia br. część VI: "Powrót Jedi".

Cena "Gazety Wyborczej" i każdej z płyt DVD to 29,99 zł.

Redakcja "Gazety Wyborczej" przybliża też czytelnikom świat "Gwiezdnych wojen". W ostatnim wydaniu "Dużego Formatu" (z 19 listopada br.) Wojciech Orliński zastanawiał się, w jakiej kolejności należy oglądać poszczególne części sagi, w sobotnim wydaniu "Magazynu Świątecznego" 21 listopada br. Katarzyna Wężyk napisze o historii i fenomenie "Gwiezdnych wojen", a czytelniczki "Wysokich Obcasów" będą mogły przeczytać wywiad z Carrie Fisher, filmową księżniczką Leią.

"Ale Historia" w poniedziałek , 23 listopada br. opowie w artykule Jacka Szczerby, jak powstały "Gwiezdne wojny", a tygodnik "Nauka dla każdego" we wtorek , 24 listopada br. szczegółowo przyjrzy się robotom i protezom Dartha Vadera.

"Gwiezdne wojny" na DVD z "Gazetą Wyborczą" są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w internecie (Wyborcza.pl, media społecznościowe), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinach Helios, w prasie ("Metrocafe.pl") oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót