Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,47 zł

Zmiana[PLN]

-1,35%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,35%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

31 maja 2023 / 14:18

„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” razem z Toyota Central Europe – Polska rozpoczynają akcję „Przywróćmy dzieciom uśmiech”

„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” razem z Toyota Central Europe – Polska rozpoczynają akcję „Przywróćmy dzieciom uśmiech”

Już po raz 18. “Wyborcza” w partnerstwie z Toyota Central Europe – Polska wspiera dzieci, przekazując wpływy z reklam na cele charytatywne. 1 czerwca, czyli w Dzień Dziecka ruszy też akcja “Przywróćmy dzieciom uśmiech”, która skupia się na sposobach poprawiania dobrostanu najmłodszych. 

“Przywróćmy dzieciom uśmiech” to całomiesięczny projekt, na który złoży się cykl artykułów publikowanych w “Gazecie Wyborczej”, “Wysokich Obcasach”, na Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl.  

Dniem startu i ważnym momentem akcji, która powstaje dzięki współpracy zespołu dziennika i Toyota Central Europe – Polska, będzie 1 czerwca - Dzień Dziecka, kiedy to na okładce “Wyborczej” zagości niestandardowa, zawierająca życzenia dla dzieci reklama Toyoty.  

Środki z kampanii zostaną przekazane fundacji Słonie na Balkonie, pomagającej dzieciom w kryzysach psychicznych i prowadzącej terapię traum. 

Oprócz tego redakcja - w ramach akcji “Przywróćmy dzieciom uśmiech” - wraz z ekspertami odpowie między innymi na pytania: jak zbudować otwartą i empatyczną relację z naszym dzieckiem; jak wychwycić pierwsze sygnały kryzysu psychicznego; jakie cechy powinni wykształcić w sobie wpierający rodzice, opiekunowie czy dziadkowie; czy dorośli rozumieją język dzieci; jak wspierać rozwój talentów dziecka oraz z jakimi problemami mierzą się dziś najmłodsi. 

Cykl publikacji otworzy tekst, w którym redakcja wskazuje, jak ważnym tematem jest kryzys psychiczny dzieci i dlaczego podejmuje akcję "Przywróćmy dzieciom uśmiech"". Projekt potrwa do końca czerwca 2023 r. 

W poprzednich latach środki zebrane w ramach akcji „Wyborczej” z Toyota Central Europe – Polska pomogły małym podopiecznym m.in. Fundacji Herosi, Fundacji Gajusz, Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą, Stowarzyszenia Łódzkie Hospicjum dla Dzieci – Łupkowa, Fundacji Pomóż Im na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku, Stowarzyszenia Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkiego Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Promyk Nadziei, Fundacji Niesiemy Nadzieję z Poznania oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Słabowidzącej w Lublinie. 

Powrót