Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 2. KWARTALE 2022 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 2. KWARTALE 2022 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

5,05 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 1,4%
WIG-MEDIA 0,84%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

28 czerwca 2022 / 12:29

„Wygodnie i odpowiedzialnie” – premiera Raportu Odpowiedzialności (ESG) Grupy Żabka za 2021 rok na EKO Premium

„Wygodnie i odpowiedzialnie” – premiera Raportu Odpowiedzialności (ESG) Grupy Żabka za 2021 rok na EKO Premium

Grupa Żabka, jako pierwsza firma branży handlowej modern convenience, dołączyła do marek wybierających nowatorskie rozwiązania od AMS. Najnowsza kampania na EKO Premium Citylightach promuje Raport Odpowiedzialności (ESG) i Raport Klimatyczny Grupy „Wygodnie i odpowiedzialnie” za rok 2021. Dodatkowo działania zostały wzmocnione kontentowymi ciekawostkami z działalności przedsiębiorstwa w ogólnopolskiej sieci Digital Citylight.

Reklama na EKO Premium Citylightach, którą wybrała marka to jedna z nowości zarezerwowana dla odpowiedzialnych reklamodawców, chcących zaprezentować się na unikalnych, zielonych EKO wiatach AMS i jednocześnie przyczyniać się do odbudowy obszarów leśnych w Polsce. Za każdy kupiony panel reklamowy AMS zasadzi w imieniu klienta drzewo. Taki wybór promocji sprawozdania z realizacji strategii ESG Grupy Żabka, to wsparcie nowatorskich na rynku OOH rozwiązań. Żabka zadeklarowała osiągnięcie neutralności klimatycznej w operacjach własnych, do końca 2025 r. Ponadto, o swoich planach, ciekawostkach i działaniach informuje w kontentowych ekonewsach na Digital Citylightach AMS w największych polskich aglomeracjach.

Grupa Żabka, budując ekosystem wygodnych rozwiązań, stara się ułatwiać codzienne życie milionom swoich klientów. Wierzymy, że na wielkie zmiany wpływ mają nawet te najmniejsze, podejmowane przez nas każdego dnia decyzje. Dlatego Grupa Żabka realizuje swoje działania w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, dbając o ludzi i planetę, a zobowiązania Grupy w tym obszarze są ściśle zintegrowane z jej celami biznesowymi – mówi Rafał Rudzki, Dyrektor ds. ESG Żabka Polska. – EKO Premium Citylight oraz Digital Citylighty AMS to możliwość zaistnienia w przestrzeni miejskiej w nowy sposób i dotarcie do szerokiego grona odbiorców – dodaje.

Wybór kontentowej oferty na nośnikach Digital Citylight zapewnia większe możliwości w zakresie prezentacji treści. Największa tego typu sieć Digital OOH w Polsce oferuje najwyższej jakości prezentację treści, umożliwia elastyczną zmianę layoutu i daje możliwości opowiedzenia szerzej historii marki. Nośniki wyposażone są w ekologiczne oświetlenie LED i w ramach zminimalizowania smogu świetlnego przygaszane są w godzinach nocnych.

Cieszymy się, że Grupa Żabka jest w gronie wiodących i zaangażowanych społecznie marek, które świadomie wybierają nowatorskie rozwiązania reklamowe – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Nasza ekologiczna oferta ciągle się rozwija, a w połączeniu z najnowszą technologią i siłą kontentu, wspiera marki w realizowaniu ich odpowiedzialnościowych celów – dodaje.

Media zaplanował i zakupił Spark Foundry, a za kreację odpowiada agencja JUST.

AMS jest pionierem stosowania ekologicznych rozwiązań w OOH. Na EKO ofertę firmy składają się: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w sześciu miastach, EKO Premium Citylight – prośrodowiskowa reklama połączona z sadzeniem drzew, EKO słupy – największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej oraz EKO Backlight – zestaw proekologicznych rozwiązań obejmujących, m.in. zmniejszenie smogu świetlnego oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych.

AMS posiada certyfikaty poświadczające uczestnictwo w systemie gwarancji sprzedaży energii z ekologicznych źródeł. W 2022 r. firma przystąpiła do programu EKO Premium Tauron i korzysta z energii elektrycznej, która w 100% pochodzi ze źródeł odnawialnych. W 2021 r., dzięki udziałowi w programie EKO Biznes, AMS zakupił od Tauron energię pochodzącą z ekologicznych źródeł, zmniejszając emisję CO2 o 464 tony.

Za „zielone” przystanki, EKO słupy solarne, EKO Backlighty i inne działania przyczyniające się do zmniejszenia śladu węglowego AMS otrzymał w 2021 r. Carbon Footprint Challenge Award. Ponadto EKO wiata oraz EKO słup zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2021.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.