Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

30 marca 2015 / 15:45

"Wyjechani na weekend" - akcja mediów Agory i marki Continental

Komunikat prasowy

Media Agory wraz z marką Continental rozpoczęły niestandardową akcję "Wyjechani na weekend" przygotowaną dla osób, które podczas weekendów szukają odskoczni od codziennych obowiązków. Akcja potrwa do lata i będzie prowadzona m.in. w portalu Gazeta.pl, "Gazecie Wyborczej" oraz Radiu Złote Przeboje.

Akcja "Wyjechani na weekend" powstała z myślą o osobach ceniących czas wolny i chcących realizować swoje zainteresowania. Na platformie Wyjechani.Gazeta.pl mogą one dzielić się pomysłami na spędzenie niezapomnianego weekendu. Przez trzy miesiące redakcja i użytkownicy będą tworzyć mapę wyjątkowych miejsc, które warto odwiedzić. Każdy kilometr przejechany przez redakcje zostanie przeliczony na złotówki. Wesprą one charytatywny cel wybrany przez firmę Continental. Dla użytkowników został przygotowany również konkurs, w którym do wygrania jest samochód marki Volkswagen.

Dodatkowo w "Gazecie Wyborczej" i jej tygodnikach, m.in. "Magazynie Świątecznym", "Dużym Formacie","Tylko Zdrowie" i "Wysokich Obcasach" oraz w czasopismach wydawanych przez Agorę: "Logo", "Wysokie Obcasy Extra", "Dziecko", "Kuchnia" i ich wersjach mobilnych publikowane będą materiały poświęcone rozmaitym sposobom spędzania wolnego czasu. Działania promocyjne obejmują również Radio Złote Przeboje, serwisy tematyczne Gazeta.pl, aplikacje mobilne Gazeta.pl LIVE i Sport.pl LIVE, a także serwis Wyborcza.pl.

Do promocji akcji "Wyjechani na weekend" przygotowano krótki promocyjny materiał wideo o charakterze viralowym, playlistę na Tuba.fm z muzyką drogi oraz licznik odmierzający czas do weekendu. 

Poprzednie wspólne akcje mediów Agory i marki Continental to "Trasy Magiczne" i "Droga na Mundial". Pierwsza z nich, zrealizowana w 2013 r., otrzymała wyróżnienie w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards.

Powrót