Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

23 marca 2020 / 14:50

„Wysokie Obcasy Extra” mają już 10 lat! Kwietniowy numer z dodatkiem i bezpłatną wysyłką do domu

„Wysokie Obcasy Extra” mają już 10 lat! Kwietniowy numer z dodatkiem i bezpłatną wysyłką do domu

O momentach w życiu, w których doświadczamy prawdy, pięknie w czasach zarazy czy umiejętności współczucia sobie i innym - artykuły na ten temat, a także wiele inspirujących rozmów i tekstów o ludziach kultury, polityki i nauki będzie można przeczytać w kwietniowych „Wysokich Obcasach Extra”. Najnowsze wydanie miesięcznika będzie w sprzedaży od 24 marca br., również z dodatkiem - magazynem „Kobiety Szpiedzy”, a numer dodatkowo można otrzymać bezpłatnie do domu. Redakcja, świętująca 10. urodziny „Wysokich Obcasów Extra”, zachęca też czytelników do udziału w specjalnym jubileuszowym konkursie.

- Najbardziej całusie usta, najpiękniejsze piersi, najatrakcyjniejsza pupa, urocze stopy.  - A co z moim mózgiem? Sercem? Nerkami?- pyta Scarlett Johansson, bohaterka kwietniowej okładki „Wysokich Obcasów Extra”. Historię jednej z największych współczesnych hollywoodzkich aktorek, wielokrotnie nominowanej do Oskara, będzie można przeczytać w inspirującym tekście Mai Staniszewskiej.

- Gdy zachorowałam, zaczęłam zapisywać to, co dzieje się z moim ciałem, swoje stany emocjonalne, zdarzenia, rozmowy. (...) Stworzyłam zapis własnego szaleństwa. Kompulsywnie pisałam, miałam potrzebę zanotowania wszystkiego, co mnie spotkało. Ale gdy wyszła książka, zrozumiałam, że moja opowieść może być też ważna dla innych - o walce rakiem mózgu z neurolog Barbarą K. Lipską, a zarazem autorką i bohaterką książki „Neurolożka. Piękny umysł, który się zgubił” rozmawiał Michał Nogaś.

- Pobyt w więzieniu dał mi wyjątkową okazję, aby zrozumieć, jak ważna jest praworządność w postępowaniu karnym. Dlatego tak mocno podkreślam wolność jednostki. Uważam ją za najwyższą wartość, którą należy promować i chronić - opowiada europosłom Vĕra Jourová, wiceprzewodnicząca Rady Europejskiej, a jej karierę i osobowość analizuje Bartosz Wieliński. Inną inspirującą historię kobiety związanej z polityką -  Betty Ford, czyli ekscentrycznej pierwszej Damy Ameryki w latach 1974-1977, prezentuje Katarzyna Wężyk na łamach cyklu „Herstory”.

Czy nasze ciała „wiedzą”, czego chcą? - w „Szkole Filozofów” będzie można przeczytać m.in. rozmowę Natalii Waloch z filozofką Aleksadrą Derrdą o cielesności w filozofii i poglądach francuskiego myśliciela Maurice'a Merleau-Ponty'ego. W części poświęconej kulturze ukażą się również m.in.: wywiad Joanny Wróżyńskiej z muzykiem Bartkiem „Fiszem” Waglewskim; tekst Anny Arno o Dorothea Lange, wybitnej fotografce XX w. czy rozmowa Mai Staniszewskiej z Pamelą B. Green, reżyserką „Bądź sobą, czyli nieopowiedziana historia Alice Guy-Blaché”, filmu o pierwszej reżyserce w historii kina. Nie zabraknie również rekomendacji nowości książkowych, filmowych czy muzycznych. Prócz tego czytelniczki i czytelnicy miesięcznika w dziale Nauka znajdą artykuł o znaczeniu wirusów w rozwoju ewolucji, a w części poświęconej modzie poznają nadchodzące trendy na czas zarazy.

Redakcja „Wysokich Obcasów Extra”, które właśnie świętują 10. urodziny, ogłosiła konkurs dla czytelników - każdy, kto opisze wyjątkowy rok w swoim życiu i prześle swoją historię redakcji, ma szanse na otrzymanie atrakcyjnych nagród oraz publikację swojego zgłoszenia na łamach wrześniowego wydania miesięcznika. Regulamin konkursu znajduje się na stronie: www.wysokieobcasy.pl, w zakładce „WYSOKIE OBCASY EXTRA do wygrania”.

Kwietniowe „Wysokie Obcasy Extra” ukażą się w sprzedaży 24 marca br. w cenie 7,99 zł. Wydanie dostępne będzie wraz z dodatkiem - magazynem „Kobiety Szpiedzy” w cenie 13,99 zł.

W związku z obecną sytuacją związaną z pandemią koronawirusa zespół „Wysokich Obcasów Extra” zachęca wszystkich czytelników do pozostania w domu i zamawiania kwietniowego numeru na www.prenumerata24.pl  z bezpłatną dostawą na wskazany adres. Magazyn będzie można nabyć również w formie cyfrowej - na Publio.pl oraz pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”.

Numer promowany jest w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza" i jej tygodniki, tygodnik „Polityka”). Działania reklamowe przygotował dział marketingu „Wysokich Obcasów”.

Powrót