Komunikat prasowy
Gazeta.pl,
Kinoplex.pl oraz Centrum Cyfrowe zapraszają na seminarium
"Multimedia w sieci. Modele biznesowe a potrzeby internautów" podczas którego m.in. zaprezentowane zostaną wyniki badania "Obiegi kultury". Spotkanie odbędzie się 31 stycznia br. w siedzibie portalu Gazeta.pl w Warszawie.
Eksperci zaproszeni na spotkanie przedstawią i omówią modele biznesowe oraz potrzeby i praktyki internautów w kontekście masowego, nieformalnego obiegu treści w sieci. Podczas seminarium poruszone zostaną tematy dotyczące m.in. piratów internetowych, konsumentów i producentów, a także sposobów prezentacji i przechowywania treści w internecie. Reprezentanci Centrum Cyfrowego przedstawią również wyniki raportu "Obiegi kultury".
W spotkaniu uczestniczyć będą: dr Mirosław Filiciak (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej), Robert Kijak (Agora), Piotr Kowalczyk (IAB), Katarzyna Kuczyńska (Netia), Aleksander Pawlikowski (tuba.FM), dr Marcin Pery (Redefine), Tomasz Plata (TVN Player), Łukasz Skrzypek (Iplex), Grzegorz Stanisz (Samsung Electronics Polska), Albert Szybiński (Ipla), Alek Tarkowski (Centrum Cyfrowe) oraz Michał Żyliński (Microsoft).
Spotkanie poprowadzi Kamil Przełęcki, dyrektor ds. rozwoju i konwergencji mediów w Agorze.
Seminarium rozpocznie się o godz. 10:00, w siedzibie Gazeta.pl przy ul. Czerskiej 8/10, w Warszawie. Wstęp na konferencję jest wolny. Zainteresowanych uczestnictwem zapraszamy do rejestracji:
konferencje_internet@agora.pl (wejście na konferencję wyłącznie po otrzymaniu potwierdzenia).
Więcej informacji na temat cyklu "Rewolucje w komunikacji" można znaleźć na oficjalnej stronie projektu:
www.rewolucjawkomunikacji.pl.
***Projekt seminariów
"Rewolucja w komunikacji" realizowany jest przez portal Gazeta.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy - specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.