Komunikat prasowy
We wtorek i środę, 17 i 18 maja br. z " Gazetą Wyborczą " będzie można kupić książkę i płytę CD poświęcone projektowaniu balkonów, tarasów i ogrodów. To wiosenna propozycja dla wszystkich, którzy chcą czytać "Gazetę Wyborczą" w otoczeniu zieleni.
We wtorek, 17 maja br. w sprzedaży pojawi się książka "Balkony i tarasy. Praktyczny poradnik o urządzaniu i przykłady aranżacji", w której znajdą się pomysły i rady, jak samodzielnie stworzyć stylowy, przytulny balkon. Wydanie przedstawi kolory i gatunki roślin, propozycje doniczek, foteli oraz oświetlenia.
Książka została przygotowana we współpracy z magazynem "Magnolia".
Cena "Gazety Wyborczej" i książki to 12,99 zł.
W środę, 18 maja br. razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić specjalną płytę CD z pełną wersją programu "Zaprojektuj ogród" z licencją na okres 6 miesięcy, dzięki któremu w prosty sposób będzie można zaprojektować i założyć własny ogród, a także zadbać o jego wygląd.
Cena "Gazety Wyborczej" z programem do projektowania ogrodów to 9,99 zł. Cena rynkowa produktu to 59 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z książką o urządzaniu balkonów i płytą z programem do projektowania ogrodów są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat), w dzienniku "Metrocafe.pl" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.