Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
6 grudnia 2022 / 12:34
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę w kategorii Prasa – dzienniki otrzymało biuro reklamy Grupy Wyborcza.
W tegorocznej edycji raportu „Media&Marketing Polska” zespół AMS po raz kolejny został liderem rankingu w kategorii biur reklamy outdoorowej. Według klientów jest on idealnym partnerem – oferuje atrakcyjne formaty i rozwiązania technologiczne, doradza oraz działa elastycznie i sprawnie.
Kolejny rok z rzędu wśród biur reklamy kinowej bezkonkurencyjny był zespół Tandem Media, który dodatkowo poprawił swój ubiegłoroczny świetny wynik. Reklamodawcy mają ogromne zaufanie do biura, które daje im poczucie bezpieczeństwa przy realizacji działań reklamowych, wskazali również na elastyczność działania zespołu w sytuacji zmian w kampanii oraz docenili szybkość i kompletność informacji, jakie otrzymują, wysyłając swój brief. Od początku 2023 r. zespół sprzedażowy, kierowany przez Edytę Mirończuk, obecnie dyrektor ds. sprzedaży kina w Tandem Media, będzie działać w ramach Helios Media – spółki, która przejmie reklamową obsługę agencyjną sieci kin Helios.
Również w kategorii radio Tandem Media może poszczycić się znakomitym wynikiem oraz kolejnym wyróżnieniem. Zespół sprzedażowy zajmujący się reklamą radiową uzyskał najwyższą ocenę ogólną wśród biur reklamy radiowej, poprawiając także wyraźnie zeszłoroczny wynik. Klienci szczególnie cenią Tandem Media za szybkie i wyczerpujące odpowiadanie na brief reklamodawcy – za ten parametr biuro otrzymało notę 89%, najwyższą spośród uczestników badania. „Mocną stroną biura jest elastyczność i sprawność działania, gdy następują zmiany w kampanii – uzyskany wynik 87% jest również najwyższy w tegorocznym badaniu” – czytamy w raporcie. Od przyszłego roku zespół zajmujący się reklamą radiową będzie działał już pod nazwą Tandem Audio Broker.
Po raz kolejny także biuro reklamy Grupy Wyborcza okazało się być najlepsze w kategorii Prasa – dzienniki. Zespół sprzedaży „Wyborczej” wyróżnił się transparentną polityką cenową, profesjonalnym obsługiwaniem kampanii internetowych, ofertą atrakcyjnych formatów i rozwiązań oraz elastycznością w działaniu, co przełożyło się na wzrost ogólnej oceny w porównaniu do 2021 r.
Raport „Biura Reklamy” co roku publikowany jest przez magazyn „Media&Marketing Polska”. Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje handlowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone przez Kantar Polska metodą CATI w dniach 21-28.10.2022 r.
Powrót