26 kwietnia 2018 / 14:03
Zespół AMS otrzymał główną nagrodę - Złoto w tegorocznym konkursie INNOVATION 2018 za Dynamic Backlight. W ten sposób doceniono innowacyjność tzw. outdoorowego GIF-a - nowoczesnego nośnika, na którym sekwencja strefowego podświetlenia pozwala uzyskać efekt animacji.
Jury nagrodziło AMS w kategorii Media/Formaty mediowe i/lub reklamowe "za to, że reklama outdoor'owa znowu jest w stanie przyciągać wzrok i być skutecznym narzędziem komunikacji".
Jednocześnie AMS zyskał tytuł najbardziej innowacyjnej firmy, ex aequo z Idea Bankiem, zajmując pierwsze miejsce wśród klientów w rankingu Innovation 2018.
Konkurs INNOVATION to platforma o innowacyjności w marketingu - katalizator innowacji, doceniający nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee, które generują sprzedaż i rozwijają krajowy rynek. Organizuje go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a współorganizatorami są agencje Publicis Media, Blue 449, Life On Mars.
W tegorocznej edycji konkursu wręczono łącznie 45 nagród - 13 złotych, 16 srebrnych i 16 brązowych. Uroczysta gala odbyła się w poniedziałek 23 kwietnia w Warszawie.
Więcej informacji
Powrót