Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

3 września 2018 / 13:46

Zmiany w dziale sprzedaży Gazeta.pl

Zmiany w dziale sprzedaży Gazeta.pl

W związku z rosnącymi wyzwaniami rynkowymi, od początku września br. reorganizacji ulegnie struktura sprzedaży portalu Gazeta.pl. Renata Hendel objęła stanowisko dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl, a Wojciech Siulkowski został dyrektorem sprzedaży agencyjnej.

Dziś - w poniedziałek, 3 września br. Renata Hendel objęła nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl, łącząc tym samym nadzór nad sprzedażą agencyjną oraz sprzedażą bezpośrednią. Stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej objął jej dotychczasowy zastępca Wojciech Siulkowski. Działem klientów bezpośrednich niezmiennie kieruje Marta Zalewska.

Renata Hendel od stycznia br. pełniła funkcję szefowej sprzedaży agencyjnej Gazeta.pl. Poprzednio pracowała jako dyrektor sprzedaży w GoldenLine, a wcześniej przez wiele lat była związana z Agorą: zarządzała m.in. zespołem sprzedaży w GazetaPraca.pl, pracowała w dziale strategicznym jako doradca dla klientów kluczowych z branży IT/telekom, a wcześniej w dziale projektów specjalnych, gdzie tworzyła niestandardowe rozwiązania w „Gazecie Wyborczej” oraz pierwsze projekty crossmediowe.

Wojciech Siulkowski pracuje w Agorze od 2007 roku – początkowo w sprzedaży „Gazety Wyborczej”, a następnie jako kierownik sprzedaży w dziale agencyjnym Gazeta.pl. Przez ostatnie dwa lata w roli zastępcy dyrektora sprzedaży agencyjnej odpowiadał za współpracę z domami mediowymi oraz strategicznymi partnerami Gazeta.pl. Z rynkiem reklamy jest związany od 2001 roku, pracował dla wydawców m.in „Warszaw Business Journal” oraz „Metropolu”.

Ponadto zmienia się rola Julity Jechowicz, która obejmie stanowisko Head of Agency Sales w dwóch zespołach odpowiedzialnych za współpracę z domami mediowymi.

Niezmiennie, nadzór nad całą strukturą sprzedaży jako dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl sprawuje Tomasz Pudlis.

Powrót