Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 listopada 2024 / 08:57

Zmiany w strukturze sprzedaży Grupy Eurozet

Zmiany w strukturze sprzedaży Grupy Eurozet

Grupa Eurozet kontynuuje proces integracji obszarów sprzedaży biura reklamy. Nowe stanowisko dyrektor handlowej sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej objęła Agnieszka Handerska. Adam Kościelski, dotychczasowy dyrektor zarządzający obszaru sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet, przechodzi do struktur Grupy Agora, gdzie będzie dyrektorem ds. sprzedaży bezpośredniej.

W związku z realizacją nowej strategii, Grupa Eurozet wdraża plan integracji obszarów sprzedaży biura reklamy. Zmiany mają na celu zwiększenie efektywności operacyjnej i lepszego wykorzystania zasobów. Wkrótce zostanie ogłoszona nowa struktura połączonych działów sprzedaży”

– zapowiada Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Agnieszka Handerska jest związana z Grupą Agora od 2006 roku. Początkowo była kierowniczką sprzedaży „Wysokich Obcasów”, a od 2009 piastowała kierownicze stanowiska, odpowiadając za sprzedaż agencyjną w Grupie Radiowej Agora, a następnie w Grupie Eurozet – ostatnio jako dyrektor sprzedaży agencyjnej obszarów radio i online.
Wraz z obecną zmianą struktury biura reklamy Grupa Eurozet z firmą rozstają się Monika Jankowska-Janicka, dyrektor rozwoju sprzedaży bezpośredniej oraz Anita Jankowska, dyrektor sprzedaży bezpośredniej odpowiedzialna za klientów strategicznych.
Niezmiennie za kompleksową sprzedaż Grupy Eurozet odpowiada Maciej Moszczyński, który z początkiem sierpnia br. objął stanowisko dyrektora biura reklamy.
 

Powrót