Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,76 zł

Zmiana[PLN]

-0,37%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,37%
mWIG40 -1,71%
WIG-MEDIA -0,77%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

23 listopada 2023 / 20:59

Znamy wyniki szóstej edycji plebiscytu „The Best of Moto”

Znamy wyniki szóstej edycji plebiscytu „The Best of Moto”

Plebiscyt „The Best of Moto”, organizowany przez zespół Moto.pl, na stałe wpisał się już w kalendarz najbardziej prestiżowych wydarzeń polskiej branży motoryzacyjnej. Za nami szósta edycja konkursu, w którym laureatów wskazują nie tylko eksperci w dziedzinie motoryzacji, ale także internauci. Podczas uroczystej gali ogłoszeni zostali zwycięzcy w 14 kategoriach specjalnych i czterech kategoriach eksperckich. Przyznano również nagrodę główną, która głosami jurorów i internautów trafiła do Toyoty C-HR. 

Plebiscyt „The Best of Moto” już od lat jak w soczewce skupia najważniejsze trendy w branży motoryzacyjnej. Jest to istotne zwłaszcza teraz, gdy sytuacja na rynku motoryzacyjnym nie należy do najłatwiejszych. Pandemia, wojna w Ukrainie oraz drożyzna odbiły swoje piętno zarówno na zachowaniach marek motoryzacyjnych, jak i konsumentów. Efekty tych zjawisk widać także w wynikach plebiscytu. 

W „The Best of Moto” nagrodę główną przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci, którzy w tym roku oddali prawie 29 tys. głosów. Podczas uroczystej gali wręczono aż 19 nagród. Zwycięzcą okazał się model Toyota C-HR

– Plebiscyt „The Best of Moto” z roku na rok rozwija się, aby jeszcze lepiej odzwierciedlać zmiany zachodzące na rynku motoryzacyjnym – tłumaczy Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl. – W tej edycji po raz kolejny dodaliśmy nowe kategorie. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z trendami w branży, a plebiscyt „The Best of Moto” staje się atrakcyjny nie tylko dla osób zajmujących się motoryzacją, ale także dla użytkowników samochodów.  

Oprócz nagrody głównej wręczono także 14 nagród specjalnych. Zwycięzcy w tych kategoriach zostali wyłonieni głosami internautów. W tym roku zwyciężyli: 

  • Samochód miejski – Jeep Avenger 

  • Samochód praktyczny – Honda ZR-V 

  • Samochód rodzinny – Mazda CX-60 Diesel 

  • Mały samochód dla aktywnych – Renault Captur 

  • Samochód uniwersalny – Kia XCeed 

  • Samochód luksusowy – Rolls-Royce Spectre 

  • Samochód sportowy – Porsche 911 S/T 

  • Samochód legenda – BMW M3 Touring 

  • Samochód dostawczy – Ford Transit Custom 

  • Innowacja motoryzacyjna roku – Audi platforma PPE 

  • Influencer motoryzacyjny roku – Barry Moto 

  • Gadżet motoryzacyjny roku – Mio MiVue 955WD 

  • Skuter i motocykl 125cm3 – Vespa Primavera 125cc Mickey Mouse  

  • Motocykl – Suzuki V-Strom 800DE 

Bardzo ważną część plebiscytu stanowią także cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decyduje wyselekcjonowane grono jury. Nagrodzeni w tych kategoriach to: 

  • Produkt finansowy branży motoryzacyjnej – Mercedes-Benz Lease&Drive 1%   

  • Odpowiedzialność społeczna biznesu – Skoda "Szerpowie Nadziei" i TOPR; wyróżnienie: Rolls-Royce Future Key   

  • Design roku – Volvo EX90 

  • Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku – kampania CUPRA Formentor 

 

– Plebiscyt „The Best of Moto” już od 6 lat wskazuje trendy na rynku motoryzacyjnym i na niespotykaną na rynku skalę angażuje miłośników samochodów. W tegorocznej edycji oddali oni rekordową liczbę prawie 29 tys. głosów – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl. – To doskonała szansa dla przedstawicieli branży, aby nie tylko zaprezentować swoją ofertę użytkownikom jednego z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, ale także zobaczyć, czego oczekują i po co sięgają. W wynikach plebiscytu przebijają się przecież najważniejsze innowacje oraz rozwiązania z zakresu designu czy ekologii.  

Więcej informacji o zwycięzcach plebiscytu można znaleźć na Moto.pl - tutaj.

 

Moto.pl to jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, należący do portalu Gazeta.pl. Tematyka serwisu łączy w sobie motoryzację, biznes i eko-trendy. Na Moto.pl można znaleźć autorskie materiały, komentarze, teksty i opinie. 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.