22 października 2021 / 10:48
Ponad 10 000 głosów internautów, 14 kategorii i jedna nagroda główna – w czwartek, 21 października br. odbyła się finałowa gala pierwszej edycji plebiscytu The Best of New Beauty stworzonego przez serwis Kobieta.Gazeta.pl. Konkurs miał na celu wybór produktów i usług z branży kosmetycznej wyróżniających się działaniami proekologicznymi, zgodnością z zasadami zrównoważonego rozwoju, innowacyjnością lub będących ulubieńcami czytelników. Uroczystość ogłoszenia zwycięzców poprowadziły dziennikarki Kobieta.Gazeta.pl – Agnieszka Kozak i Agnieszka Matracka.
Internauci wskazali laureatów w 14 kategoriach:
Decyzją jury nagroda główna plebiscytu The Best of New Beauty przyznana została serum regenerującemu strukturę skóry firmy BasicLab.
Gala ogłoszenia wyników plebiscytu odbyła się online - można ją było oglądać na żywo na stronie głównej Gazeta.pl i na profilu Kobieta.Gazeta.pl na Facebooku w czwartek, 21 października br. Wydarzenie poprowadziły dziennikarki serwisu Kobieta.Gazeta.pl: Agnieszka Kozak i Agnieszka Matracka. Gościem specjalnym gali była youtuberka i influencerka Ola Nowak.
– Plebiscyt The Best of New Beauty wyróżnił marki i produkty, które stawiają na najlepsze receptury, korzystają z najnowszych technologii i z sukcesem wprowadzają nowości kosmetyczne – mówi Małgorzata Kubalska, z Gazeta.pl Project Manager obszaru Lifestyle w Gazeta.pl. – Cieszymy się, że wydarzenie to spotkało się z tak dużym zainteresowaniem internautów, o czym świadczą liczba oddanych głosów oraz zasięgi. Mamy nadzieję, że plebiscyt dalej będzie się rozwijał, dzięki czemu dotrzemy do jeszcze szerszej grupy odbiorców – dodaje Kubalska.
The Best of New Beauty to plebiscyt potwierdzający, że zwycięskie marki to firmy przyszłości, które mają ambicję zmieniać świat na lepsze. W ramach konkursu czytelniczki i czytelnicy serwisu Kobieta.Gazeta.pl mieli szansę wybrać laureatów spośród produktów i usług, które zadebiutowały na polskim rynku w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 lipca 2021 r. lub które w tym czasie zmieniły się z myślą o swoich klientach i środowisku.
Powrót