Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 kwietnia 2012 / 15:00

"Zrób to we Wrocławiu"

Komunikat prasowy

Jak poznać prawdziwe oblicze Wrocławia? - Najlepiej z odpowiednimi ludźmi, którzy oprowadzą po mieście i pokażą jego najciekawsze zakątki. Takie pomysły na spędzanie czasu nad Odrą składają się na wyjątkową polsko-angielską książkę "Zrób to we Wrocławiu! Do it in Wrocław!".

Nietypowy i subiektywny przewodnik "Zrób to we Wrocławiu! Do it in Wrocław" zawiera opisy najciekawszych, niestandardowych miejsc i zakamarków Wrocławia, a także propozycje miejskich aktywności. Książka przekonuje, że Wrocław to miasto niezwykłe - dawne zagłębie neonów i obecne zagłębie murali, które nie istniałoby nie tylko bez krasnali i Hali Stulecia, lecz także bez porannych korków, sekretnych pokazów filmowych, mostów i prawie dwustuletniej synagogi.

Mieszkańcy Wrocławia radzą w przewodniku, do którego klubu wyskoczyć na imprezę, w której uliczce można znaleźć najwięcej knajpek na metr kwadratowy i gdzie napić się najlepszej kawy. Książkę, wydaną nakładem Agory, napisała Ewa Orczykowska.

Tom liczy 240 stron w formacie 165x216 mm. Przewodnik "Zrób to we Wrocławiu! Do it in Wrocław" można kupić w salonach Empik, wybranych punktach sprzedaży prasy, w sieci Media Markt i Saturn, księgarniach oraz na www.kulturalnysklep.pl lub pod numerem telefonu 801 130 000 od kwietnia br.

Patron medialny książki - "Gazeta Wyborcza".

Wydanie wspierają kampania promocyjna obejmująca Radio Złote Przeboje i nośniki reklamy zewnętrznej AMS, a także autopromocje.

Działania promocyjne przygotowała "Gazeta Wyborcza".

Powrót