Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
14 października 2019 / 13:25
Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.
Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.
Celem niezależnego, eksperckiego konkursu PRCH Retail Awards jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań w branży retail. W 10. edycji, w kategorii „Ekspansja Sieci Handlowej Roku” złotą nagrodę otrzymała największa sieć kin w Polsce - Helios.
- Jestem niezwykle dumny, że nasza konsekwentna strategia rozwoju została doceniona przez ekspertów z branży. Poza ekspansją w dużych miastach, gdzie mamy okazję konkurować z multipleksami starszej generacji, cały czas rozszerzamy ofertę czterosalowych kin tworzonych w mniejszych miejscowościach. Złota nagroda jest dla nas wyjątkowym wyróżnieniem i jednocześnie potwierdzeniem, że warto się rozwijać i inwestować w najlepsze technologie, aby dać widzom najwyższą jakość i komfort – powiedział Tomasz Jagiełło, prezes zarządu sieci kin Helios.
W 10. edycji konkursu doceniona została również sieć restauracji Papa Diego, prowadzona przez należącą do Heliosa spółkę Foodio Concepts. Jury przyznało jej srebrną nagrodę w kategorii „Nowa Sieć Handlowa Roku”.
- To, że zostaliśmy zauważeni i docenieni przez ekspertów z branży, jest dla nas wielkim zaszczytem. Mimo że nasz koncept w modelu sieciowym stanowi nowość na rynku, jest świetnie przyjmowany w dużych galeriach. Poprzez ekspansję udowadniamy, że polski rynek jest bardzo chłonny, a konsumenci otwarci na nowe typy kuchni, w tym na kuchnię meksykańską - powiedział Piotr Grajewski, prezes zarządu Foodio Concepts.
Powrót