Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
8 kwietnia 2022 / 10:23
Jak technologia może przyczynić się do efektywnych działań na rzecz środowiska, jednocześnie przystosowując człowieka do warunków trwającego kryzysu klimatycznego? Pytanie to jest punktem wyjścia szóstej już odsłony projektu środowiskowego „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl „JednaPlaneta.JednoŻycie”, mającego na celu dostarczenie rzetelnej, eksperckiej wiedzy na temat ekologicznych wyzwań o skali globalnej i lokalnej. Materiały z najnowszej części cyklu - „JednaPlaneta.JednoŻycie. Technologia dla klimatu” będą ukazywać się od dziś, 8 kwietnia do końca listopada br. na tradycyjnych łamach dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl. Partnerami projektu są BMW GROUP i Aliplast.
Naukowcy i twórcy nowych technologii pomagają nam zrozumieć naturę niekorzystnych zmian klimatu, ale też proponują konkretne sposoby na uczynienie codzienności mniej energochłonną, a za to bardziej wygodną i bezpieczną. Jest to niezmiernie ważne, jako że samo powstrzymanie negatywnie wpływającej na klimat działalności człowieka nie zawsze wystarcza. Dzisiaj to nauka wydaje się kluczem do przetrwania, dlatego trzeba ją promować i pokazać jako jedną z najważniejszych dziedzin życia.
Ponieważ temat ten wymaga wiele uwagi, redakcja „Wyborczej” w kolejnej odsłonie cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie”, realizowanym od czerwca 2020 r., po zagadnieniach dotyczących wody, powietrza, odpadów oraz żywności, skupi się na kwestii technologii i jej możliwym pozytywnym wpływie na klimat. Dziennikarze wraz z ekspertami przez najbliższe miesiące będą dzielić się z czytelnikami sprawdzoną i rzetelną wiedzą na temat tego, jak nauka i innowacje mogą przyczynić się do ratowania naszej planety.
Projekt obejmie cykl artykułów redakcyjnych, raport online, materiały wideo, podcasty, konferencję w Katowicach oraz kampanię reklamową. Materiały ukazujące się w ramach cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie. Technologia dla klimatu” można czytać w serwisie Wyborcza.pl, na stronie akcji – Wyborcza.pl/JednaPlanetaJednoZycie oraz na łamach „Gazety Wyborczej” już od dziś, 8 kwietnia do końca listopada 2022 r.
Partnerami szóstej edycji projektu są: BMW GROUP i Aliplast.
Inicjatywę wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), w internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) oraz newsletterach Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu promocji „Gazety Wyborczej”.
„Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl od dłuższego czasu zachęcaja swoich czytelników do wykazywania bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. w specjalnym serwisie Wyborcza.pl/klimat oraz w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego można zapisać się na stronie: Wyborcza/newslettery.
„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce i Europie Wschodniej, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej.
Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec grudnia 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 286 tys.
Powrót