Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

22 stycznia 2020 / 12:19

Lutowy numer „Logo” z Adrianem Zandbergiem  na okładce i żelem do twarzy w prezencie

Lutowy numer „Logo” z Adrianem Zandbergiem  na okładce i żelem do twarzy w prezencie

Klęska, która determinuje sukces; sposoby na udane walentynki czy kulisy seksbiznesu, o tym m.in. będzie można przeczytać w lutowym wydaniu miesięcznika „Logo, dostępnym również z prezentem - żelem do twarzy. Numer pojawi się w sprzedaży 24 stycznia br.

- Mam większą skłonność do form pisanych niż do selfie. Zresztą w Razem nie jest kluczowa jednostka, jeden profil, tylko sieć ludzi, którym sprawa leży na sercu - mówi Adrian Zandberg w rozmowie z Łukasza Figielskiego i Wojciecha Zahaczewskiego. Jest to pierwszy lifestylowy wywiad ze współzałożycielem patrii Razem.

Poniosłem 5126 porażek, ale uczyłem się na każdej z nich. To dzięki temu znalazłem rozwiązanie. Nie mam problemu z porażkami - mówił James Dyson w wywiadzie dla „Fast Company”. O tym, że porażka jest nieodłącznym elementem sukcesu pisze Wojciech Brzeziński.

Tematem miesiąca najnowszego numeru jest seksbiznes. Redakcja „Logo" zapytała o współczesne kulisy tej branży - szefa lokalu ze striptizem, właściciela klubu dla swingersów, operatora seksesemesów, producenta porno VR, ekspedientkę sex-shopu oraz pana do towarzystwa.

W lutowym wydaniu magazynu „Logo” znajduje się również trzeci już próbny arkusz egzaminacyjny przygotowujący do 2. edycji projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”, który „Logo" współorganizuje z portalem „Zegarki i Pasja”. Od grudnia 2019 czytelnicy miesięcznika mogą rozwiązywać próbne testy, a na  portalu „Zegarki i Pasja” znaleźć specjalną sekcję z materiałami edukacyjnymi, które pozwolą im przygotować się do egzaminu. Za najlepiej napisaną maturę z wiedzy o zegarkach przewidywane są nagrody. Więcej informacji o konkursie: http://www.logo24.pl/Logo24/7,161375,25433774,wielka-matura-z-wiedzy-o-zegarkach-rusza-2-edycja.html

Dodatkowo w numerze m.in.: wielki test gier planszowych, czyli w jakie planszówki warto grać zdaniem redaktorów „Logo”; 24 oryginalne pomysły na spędzenie walentynek z ukochaną osobą; porady jak chronić swoje dane w internecie; quiz z wiedzy o Oskarach i męskiej modzie czy powody dla których warto spróbować wspinaczki lodowej.

Lutowe „Logo” ukaże się na rynku 24 stycznia br. w cenie 11,99 zł. Numer dostępny będzie również z prezentem - żelem do twarzy marki Duetus  i będzie kosztować 11,98 zł.

Najnowszy numer miesięcznika będzie promowany w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (Gazeta.pl), kinach sieci Helios oraz mediach społecznościach. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Powrót