Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,98%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
14 marca 2023 / 10:25
Sieć kultowych burgerowni Pasibus wprowadziła do swojej oferty nowość. Od teraz klienci restauracji, którzy mają ochotę na mniejsze przekąski, mogą wybierać spośród dwóch zestawów z oferty 2PAK, składających się z kanapki lub wrapa oraz frytek. Oferta 2PAK jest dostępna we wszystkich lokalach Pasibus.
Oferta 2PAK, czyli zupełnie nowy segment cenowy, pojawiła się w menu wszystkich lokali sieci Pasibus.
2PAK to dwa zestawy przekąsek idealnych na mniejszy posiłek lub jako dodatek do zamówienia dla bardziej głodnych gości sieci Pasibus. W pierwszym wariancie dostępne są frytki i mały burger Smash – z kotletem, ogórkiem kiszonym, serem cheddar, różowym sosem i sałatą lodową. Druga dostępna opcja to frytki i Właps, czyli mniejsza wersja tradycyjnego Włapa z kurczakiem, serem cheddar i różowym sosem.
Cena zestawu to 9,99 zł. Możliwa jest też wymiana małych frytek na średnie za dopłatą 2 zł, a kanapka Smash lub Właps bez frytek kosztują 7,99 zł.
Oferta 2PAK jest w tej chwili dostępna tylko na miejscu – we wszystkich lokalach sieci Pasibus w Polsce.
Pasibus to kultowa marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął właśnie w stolicy Dolnego Śląska i szybko stał się wyjątkowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w kilkunastu miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu. Marka prowadzi 28 lokali w Polsce, w tym 12 restauracji stworzonych we współpracy ze spółką Helios.
Powrót