11 kwietnia 2025 / 08:38
Po 27 latach obecności na polskim rynku mediowym Radio TOK FM zaprezentowało nowe logo - proste, współczesne i mocno osadzone w cyfrowej rzeczywistości. To nie tylko zmiana wizualna, ale także odpowiedź na ewolucję w świecie mediów i oczekiwania słuchaczy. Nowa identyfikacja graficzna TOK FM łączy to, co najważniejsze w DNA stacji – rzetelność, jakość i niezależność – z nową energią i rozwojem.
Rebranding to element szerszego procesu transformacji TOK FM. Rozpoczęliśmy od powołania nowego redaktora naczelnego, teraz zmieniamy identyfikację wizualną, a kolejnym krokiem będzie odświeżenie ramówki. To świadomie zaplanowany kierunek, który ma wzmocnić pozycję TOK FM jako źródła sprawdzonych informacji, pogłębionej publicystyki i lidera na rynku podcastów.
– mówi Adam Fijałkowski, dyrektor programowy i wiceprezes Grupy Eurozet.
Nowe logo Radia TOK FM
Powrót