Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 listopada 2022 / 12:24

Tandem Audio Broker i Helios Media – nowe zespoły sprzedażowe w Grupie Agora

Tandem Audio Broker i Helios Media – nowe zespoły sprzedażowe w Grupie Agora

Tandem Media, broker reklamy radiowej i podcastowej od grudnia 2022 r. będzie funkcjonować jako Tandem Audio Broker. Zmiana wiąże się z koncentracją działań zespołu na obszarze reklamy FM i digital audio, a także z rozwojem współpracy z wydawcami treści audio. Z kolei pod szyldem Helios Media klienci i marketerzy znajdą pełną, bogatą ofertę reklamową sieci kin Helios, obejmującą działania na ekranach multipleksów i w obiektach kinowych oraz projekty niestandardowe. 

Od grudnia 2022 r. Tandem Audio Broker będzie ekskluzywnie oferować klientom agencyjnym reklamę oraz akcje specjalne realizowane na antenach, w streamach internetowych i bibliotece podcastów rozgłośni Grupy Radiowej Agory: Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Rock Radia i Radia Pogoda, a także w serwisie Tuba. Pozostanie też brokerem reklamy radiowej, ściśle współpracującym z ogólnopolskimi i lokalnymi nadawcami. 

Silnym elementem w portfolio usług Tandem Audio Broker będzie nowa oferta z zakresu cyfrowych kampanii spotowych o nazwie Audio Reach. Propozycja oparta o treści cyfrowe Grupy Radiowej Agory, Gazeta.pl oraz Onnetwork zapewnia zleceniodawcom szeroki zasięg kampanii audio w internecie. 

- Poszerzenie dotychczasowej oferty digital audio jest naturalną ścieżką rozwoju zespołu, wywodzącego się ze świata analogowej reklamy radiowej. Ten krok wspierają również aktualne trendy rynkowe - aż 31% polskich internautów deklaruje regularne włączanie podcastów* i odsetek ten stale rośnie. Obecnie to nadawcy radiowi są liderami w tworzeniu cyfrowych treści audio, które poszerzyły zasięg i różnorodność komunikacji radiowej – najlepszym przykładem jest tu Radio TOK FM, największy producent podcastów „in-house”, czyli powstałych na bazie własnych treści w języku polskim –- wyjaśnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Audio Broker. – Nasze wpływy ze sprzedaży produktów cyfrowych, np. związanych z podcastami TOK FM, czy streamingiem programu radiowego, od kilku lat dynamicznie rosły. Skłoniło nas to do wyodrębnienia w strukturze organizacyjnej samodzielnej komórki sprzedażowej dedykowanej reklamie digital audio pod kierownictwem Karoliny Grzechnik.  

Oprócz tego Tandem Audio Broker nadal będzie pośredniczyć w zakupie komunikacji reklamowej przy produkcjach ponad 100 niezależnych podcasterów oraz innych cyfrowych podmiotów. A dodatkowo eksperci z tego zespołu mogą wesprzeć reklamodawców w produkcji własnych serii podcastowych, czyli tzw. branded podcasts. 

Zespół Tandem Audio Broker liczy ponad 20 osób. Dyrektorem zarządzającym jest Maciej Moszczyński, a dyrektorką handlową Agnieszka Handerska. Serwis TAB pod adresem tandemaudio.pl będzie dostępny od grudnia 2022 r. 

Do startu działań, który nastąpi na początku 2023 r., przygotowuje się z kolei zespół sprzedażowy sieci kin Helios, który będzie funkcjonować jako osobna spółka w grupie Helios pod nazwą Helios Media Sp. z o.o. Przejmie ona od Tandem Media reklamową obsługę agencyjną sieci kin Helios wraz z zespołem, który do tej pory prowadził te działania. 

Dzięki temu oferta Helios Media skierowana będzie nie tylko do klientów bezpośrednich, ale także agencyjnych. Złożą się na nią propozycje związane z emisją komunikacji reklamowej na ekranach kin i działaniami w obiektach kinowych, a także partnerstwa oraz szeroka gama rozwiązań niestandardowych. Zespół jest też otwarty na współpracę z innymi podmiotami z rynku kinowego, którym może zaoferować brokerskie wsparcie. 

Bogata oferta reklamowa Helios Media dla klientów i partnerów to dopełnienie portfolio usług i produktów grupy Helios, prowadzącej działalność kinową oraz w obszarze dystrybucji i produkcji filmowej – komentuje Marcin Jamróz, szef Helios Media. – Dzięki skupieniu wszystkich projektów sprzedażowych w jednym zespole będziemy jeszcze skuteczniej realizować działania z zakresu komunikacji reklamowej w kinach. A przy tym zaproponujemy marketerom i reklamodawcom unikalną na rynku kinowym możliwość skorzystania z synergii wynikających z obecności Heliosa w Grupie Agora, tworząc wyjątkowe rozwiązania cross-mediowe i zapewniając wsparcie innych marek z Grupy. Obecnie pracujemy nad rozbudową naszej oferty i od stycznia 2023 r. chcemy realizować nowe, ciekawe projekty, m.in. z dystrybutorami i producentami filmów, a także dla największych na rynku marek. 

Zespół Helios Media stworzą dotychczasowi specjaliści ds. sprzedaży ze spółki Helios, zajmujący się obsługą klientów bezpośrednich i współpracą z dystrybutorami filmów, a także kilkuosobowy zespół handlowy na czele z Edytą Mirończuk, wcześniej pracujący w strukturach Tandem Media z klientami agencyjnymi. Prezesem spółki Helios Media jest Marcin Jamróz, a Edyta Mirończuk jej wiceprezesem. 

Ofertę Helios Media przedstawi strona internetowa www.helios-media.pl, która ruszy na początku grudnia br. 

----------- 

Maciej Moszczyński od ponad 20 lat zajmuje się planowaniem i sprzedażą kampanii reklamowych. Pracę w Grupie Radiowej Agory zaczął w 2005 r. jako menedżer ds. planowania działań reklamowych w radiu. W 2009 r. został dyrektorem zarządzającym brokera radiowego Tandem Media. Wcześniej pracował w dziale sprzedaży w Grupie Eurozet, a także w zespole zajmującym się planowaniem mediów w CR Media Consulting. 

Agnieszka Handerska jest od lat związana z rynkiem mediowym. Swoją ścieżkę kariery rozwijała m.in w Eurozecie, Radiu Plus i „Gazecie Wyborczej”, zajmując się sprzedażą i współpracą z domami mediowymi oraz strategicznymi klientami. Od 13 lat pracuje jako dyrektor sprzedaży w Tandem Media, zarządzając jednym z najlepszych zespołów sprzedażowych na rynku reklamowym.   

Karolina Grzechnik od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą i współpracą z klientami. Do Grupy Radiowej Agory dołączyła w 2008 r. jako konsultant ds. klientów strategicznych. Od 2016 na stanowisku Sales Manager odpowiadała za jeden z zespołów radiowych oraz koordynację projektów niestandardowych. Wcześniej pracowała jako Account Manager w agencji reklamowej RedComm.  

Marcin Jamróz związany jest ze spółką Helios od niemal 20 lat. W latach 2014-2018 pełnił funkcję dyrektora działu marketingu, a od 2018 r. był szefem działu sprzedaży korporacyjnej. W strukturze spółki odpowiadał przede wszystkim za współpracę z Tandem Media - brokerem reklamowym sieci Helios,  sprzedaż bezpośrednią oraz strategiczne partnerstwa Heliosa.  

Edyta Mirończuk ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy sprzedażowej. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 r. jako specjalista ds. reklamy w dzienniku „Życie”. Następnie przez kilka lat współpracowała z Radiem Plus, a od 2005 r. z Grupą Radiową Agory, gdzie w grudniu 2009 r. została zastępca dyrektora handlowego. Z kolei od grudnia 2014 r. jako dyrektor ds. sprzedaży kina zajmowała się pośrednictwem w sprzedaży czasu reklamowego sieci kin Helios w ramach struktury Tandem Media. 

*Raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021” - Tandem Media, realizacja: Publicis. 

Powrót