Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 listopada 2024 / 16:13

Zespoły sprzedaży Grupy Agora z wyróżnieniami w rankingu biur reklamy „Media&Marketing Polska”

Zespoły sprzedaży Grupy Agora z wyróżnieniami w rankingu biur reklamy „Media&Marketing Polska”

W raporcie „Biura Reklamy 2024” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” nagrodę w kategorii Biuro Reklamy Kinowej Roku otrzymał Helios Media. Wyróżnienia otrzymały również: Gazeta.pl z tytułem "Zaufanego partnera" oraz Audio Broker (Grupa Eurozet) z tytułem “Kreatywny Innowator”

W tegorocznej edycji raportu „Media&Marketing Polska” bezkonkurencyjne w kategorii kinowej okazało się biuro reklamy Helios Media, oferujące reklamę w sieci kin Helios. Jego klienci docenili transparentną politykę cenową oraz elastyczność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii. Zauważyli również, że zespół Helios Media potrafi efektywnie doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, z ofertą off screen włącznie.

Wyróżnienie w kategorii  Internet otrzymało biuro reklamy Gazeta.pl. Według klientów zespół oferujący reklamy w serwisach Gazeta.pl to zaufany partner w budowaniu skutecznych narzędzi reklamowych i rozwiązań. Zespół Gazeta.pl buduje zaufanie na poziomie treści oraz obsługi, a klienci doceniają także jego specjalistyczną wiedzę oraz dogłębne zrozumienie rynku.

Audio Broker (Grupa Eurozet) został wyróżniony w kategorii Radio za innowacyjne i różnorodne formaty oraz rozwiązania reklamowe, a także efekty strategicznych zmian w ofercie biura w pierwszym pełnym roku działalności po przejęciu Eurozetu przez Agorę. Biuro reklamy Grupy Eurozet tylko minimalnie ustępuje liderowi rynku radiowego.

Raport „Biura Reklamy” co roku publikowany jest przez magazyn „Media&Marketing Polska”. Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje handlowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. 

Powrót