Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 sierpnia 2017 / 12:28

4. edycja Olsztyn Green Festival - 12-13 sierpnia nad jeziorem Ukiel

4. edycja Olsztyn Green Festival - 12-13 sierpnia nad jeziorem Ukiel

Już w najbliższy weekend, 12-13 sierpnia br. Agora i miasto Olsztyn zapraszają na kolejną edycję Olsztyn Green Festival. Na olsztyńskiej plaży miejskiej na terenie CRS "Ukiel" zagrają m.in. Hey, Fisz Emade Tworzywo, O.S.T.R., Ten Typ Mes, The Dumplings, Xxanaxx, Julia Pietrucha, Natalia Przybysz, Łąki Łan, BeMy, Mary Komasa i inni.

W programie festiwalu jest aż 21 koncertów, a po raz pierwszy na scenie Red Bull Container odbędzie się 10 DJ-setów. Oprócz najlepszych polskich wykonawców zagra także brytyjski zespół OMYO, zwycięzca konkursu dla zespołów platformy Gigmit. Festiwalowe afterparty odbędzie się w Hangloose Caffé przy plaży. 
Publiczność festiwalu będzie mogła spotkać się z artystami występującymi na Olsztyn Green Festival w newsroomie Co Jest Grane 24. Spotkania będą transmitowane na żywo na profilu Co Jest Grane 24 na Facebooku, a relacje z całego wydarzenia będą dostępne w serwisie Cojestgrane24.pl oraz w social mediach.

W programie Olsztyn Green Festival są również warsztaty, zajęcia i aktywności związane z ekologią, ochroną środowiska i zdrowym trybem życia organizowane przez m.in. MPEC Olsztyn, Stowarzyszenie Inicjatyw Możliwych RzeczJasna czy Mazur Electrorecycling. Zespół „Wysokich Obcasów” przygotuje dla festiwalowiczów czytelnię i strefę relaksu, a w sobotę i w niedzielę zaprosi na zajęcia jogi. Dodatkowo na plaży odbędą się zajęcia fitness z Planetą Formy, będzie można też skorzystać z porad trenera personalnego. 
W strefie Kontigo wizażystki i stylistki będą udzielać konsultacji związanych z makijażem i modą. Strefa mody to też fashion-trucki i polskie marki: Alkopoligamia.com, Chrum.com, Underworld, Fu-Ku i Mozaika. Nie zabraknie również smacznego jedzenia i picia z food trucków, a oficjalnym browarem festiwalu jest Perła.

Bilety jednodniowe na festiwal są dostępne przez oficjalną stronę festiwalową Olsztyngreenfestival.com i eBilet.pl, a także w sieci salonów Empik i w dniach festiwalowych w kasach przy wejściu na teren wydarzenia. W przedsprzedaży kosztują 49 zł, w dniu festiwalu 59 zł. W tym roku po raz drugi z rzędu karnety na Olsztyn Green Festival zostały wyprzedane przed rozpoczęciem imprezy.

Kampania promocyjna Olsztyn Green Festival była prowadzona w prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Avanti”, „Cztery Kąty”, „Logo”, „Dziecko”), w internecie (m.in. Wyborcza.pl, Cojestgrane24.pl, Gazeta.pl, Ipla.tv), w radiu (sieć Eska), w telewizji (Kino Polska), w kinach (Helios, Multikino) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za zakup mediów odpowiadał zespół Co Jest Grane 24 i Starcom.
Za produkcję festiwalu, a także promocję i planowanie mediów odpowiada zespół promocji i marketingu marki Co Jest Grane 24. Grafikę festiwalową zaprojektował Paprotnik Studio.

Partner merytoryczny festiwalu: Stowarzyszenie Artystów Zaiks.
Partnerzy: Browary Lubelskie Perła, Red Bull, Galeria Warmińska, Renault Alcar, Wipasz, Nasz Kurczak, MPEC Olsztyn i Ziaja. 
Partnerzy strefy VIP: Mokate, Loyd i Johnnie Walker.
Patroni medialni: „Co Jest Grane 24”, „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, AMS, Helios, Empik, TVP 3 Olsztyn, Radio UWM, „Aktivist”, „Hiro”, Music Is, So!Music, „Made In - Warmia&Mazury”, Ekologia.pl.

Więcej informacji o festiwalu: Olsztyngreenfestival.com,
Facebook: https://www.facebook.com/olsztyngreenfest

Powrót