W programie festiwalu jest aż 21 koncertów, a po raz pierwszy na scenie Red Bull Container odbędzie się 10 DJ-setów. Oprócz najlepszych polskich wykonawców zagra także brytyjski zespół OMYO, zwycięzca konkursu dla zespołów platformy Gigmit. Festiwalowe afterparty odbędzie się w Hangloose Caffé przy plaży.
Publiczność festiwalu będzie mogła spotkać się z artystami występującymi na Olsztyn Green Festival w newsroomie Co Jest Grane 24. Spotkania będą transmitowane na żywo na profilu Co Jest Grane 24 na Facebooku, a relacje z całego wydarzenia będą dostępne w serwisie Cojestgrane24.pl oraz w social mediach.
W programie Olsztyn Green Festival są również warsztaty, zajęcia i aktywności związane z ekologią, ochroną środowiska i zdrowym trybem życia organizowane przez m.in. MPEC Olsztyn, Stowarzyszenie Inicjatyw Możliwych RzeczJasna czy Mazur Electrorecycling. Zespół „Wysokich Obcasów” przygotuje dla festiwalowiczów czytelnię i strefę relaksu, a w sobotę i w niedzielę zaprosi na zajęcia jogi. Dodatkowo na plaży odbędą się zajęcia fitness z Planetą Formy, będzie można też skorzystać z porad trenera personalnego.
W strefie Kontigo wizażystki i stylistki będą udzielać konsultacji związanych z makijażem i modą. Strefa mody to też fashion-trucki i polskie marki: Alkopoligamia.com, Chrum.com, Underworld, Fu-Ku i Mozaika. Nie zabraknie również smacznego jedzenia i picia z food trucków, a oficjalnym browarem festiwalu jest Perła.
Bilety jednodniowe na festiwal są dostępne przez oficjalną stronę festiwalową Olsztyngreenfestival.com i eBilet.pl, a także w sieci salonów Empik i w dniach festiwalowych w kasach przy wejściu na teren wydarzenia. W przedsprzedaży kosztują 49 zł, w dniu festiwalu 59 zł. W tym roku po raz drugi z rzędu karnety na Olsztyn Green Festival zostały wyprzedane przed rozpoczęciem imprezy.
Kampania promocyjna Olsztyn Green Festival była prowadzona w prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Avanti”, „Cztery Kąty”, „Logo”, „Dziecko”), w internecie (m.in. Wyborcza.pl, Cojestgrane24.pl, Gazeta.pl, Ipla.tv), w radiu (sieć Eska), w telewizji (Kino Polska), w kinach (Helios, Multikino) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za zakup mediów odpowiadał zespół Co Jest Grane 24 i Starcom.
Za produkcję festiwalu, a także promocję i planowanie mediów odpowiada zespół promocji i marketingu marki Co Jest Grane 24. Grafikę festiwalową zaprojektował Paprotnik Studio.
Partner merytoryczny festiwalu: Stowarzyszenie Artystów Zaiks.
Partnerzy: Browary Lubelskie Perła, Red Bull, Galeria Warmińska, Renault Alcar, Wipasz, Nasz Kurczak, MPEC Olsztyn i Ziaja.
Partnerzy strefy VIP: Mokate, Loyd i Johnnie Walker.
Patroni medialni: „Co Jest Grane 24”, „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, AMS, Helios, Empik, TVP 3 Olsztyn, Radio UWM, „Aktivist”, „Hiro”, Music Is, So!Music, „Made In - Warmia&Mazury”, Ekologia.pl.
Więcej informacji o festiwalu: Olsztyngreenfestival.com,
Facebook: https://www.facebook.com/olsztyngreenfest