Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,24 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 kwietnia 2024 / 13:07

AMS aktualizuje cennik i politykę handlową z uwzględnieniem skutków uchwał krajobrazowych

AMS aktualizuje cennik i politykę handlową z uwzględnieniem skutków uchwał krajobrazowych

AMS opublikował aktualizację cennika i polityki handlowej na 2024 rok. Uwzględnił w nim skutki wprowadzania uchwał krajobrazowych i wprowadził tzw. indeks aglomeracyjny dla czterech aglomeracji. To odpowiedź na zmiany struktury podażowej w największych polskich miastach.

 

W ostatnim czasie istotnym czynnikiem wpływającym na rynek reklamy OOH były skutki wprowadzania tzw. uchwał krajobrazowych, które zmieniły strukturę podażową w największych polskich miastach. Na podstawie ustawy z 2015 r. samorządy w drodze prawa miejscowego mogą ustalać zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane. Pierwszym z dużych miast, w których takie prawo weszło w życie, był Gdańsk, a kolejnymi – Kraków i Poznań. W związku z tym AMS wprowadził korektę cen o tzw. „indeks aglomeracyjny”. Jest to mnożnik ceny dla nośników w czterech aglomeracjach: warszawskiej, poznańskiej, krakowskiej i trójmiejskiej. Indeks aglomeracyjny wynosi 1,2 i dotyczy cennika klasycznej reklamy OOH.

Dodatkowo, na wszystkich cyfrowych nośnikach outdoorowych i indoorowych spółka wprowadziła możliwość emisji materiałów reklamowych o różnych długościach.

W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy dalsze wykorzystanie retargetingu. Wprowadzone rok wcześniej rozliczenie CPM DOOH objęło wszystkie cyfrowe nośniki outdoorowe i indoorowe. Spółka znacząco rozwinęła system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 79 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski. AMS, jako pierwsza firma w polskiej branży OOH, ogłosił strategię środowiskową na lata 2023-2027, a EKO wiaty przystankowe otrzymały Certyfikat Carbon Footprint Approved.

Zaktualizowany cennik oraz polityka handlowa dostępne są na stronie www: https://ams.com.pl/oferta/cennik.

Powrót