Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 września 2024 / 11:52

Druga edycja akcji społecznej Wysokich Obcasów „Silna jak dziewczynka”

Druga edycja akcji społecznej Wysokich Obcasów „Silna jak dziewczynka”

W piątek 20 września br. rozpoczyna się 2. edycja projektu Wysokich Obcasów „Silna jak dziewczynka". Jej głównym motywem będzie wzmacnianie poczucia sprawczości i zdolności przywódczych małych Polek. Sponsorem jest firma NÉONAIL. Akcja potrwa do początku grudnia. 

Badania pokazują, że dziewczynki ciągle zmagają się ze stereotypami, i już od piątego roku życia zaczynają wątpić w swoje możliwości. Dlatego wzmacnianie dziewcząt jest na piątym miejscu wśród 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. To pokazuje wagę problemu na skalę światową. Polska, na tle Europy, ma jeden z najniższych poziomów samoakceptacji dziewczynek, co przekłada się m.in. na ich późniejsze wybory na kolejnych etapach edukacji. Budowanie świadomości i promowanie równości od zawsze były częścią misji “Wysokich Obcasów”. 

“Silna jak dziewczynka” to jedna z naszych najważniejszych akcji redakcyjnych. Chcemy razem z naszymi Czytelniczkami i Czytelnikami, często rodzicami, nauczycielami, wychowawcami, opiekunami, wzmacniać dziewczynki, budować ich pewność siebie, pokazać im, że mogą być, kim są, że nic nie stoi na przeszkodzie, by były liderkami - mówi Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna “Wysokich Obcasów” i “Wysokich Obcasów Ekstra”. 

W ramach akcji przez najbliższe miesiące na łamach „Wysokich Obcasów”, “Wysokich Obcasów Ekstra” i w serwisie Wysokieobcasy.pl, redakcja wraz z ekspertkami i ekspertami będzie pisać o tym, jak wzmacniać asertywność i samoakceptację dziewczynek, wspierać ich zdolności przywódcze i inspirować do nauki technologii. 

Druga edycja kampanii to również wyjątkowy konkurs z nagrodami dla czytelniczek, które odpowiedzą na pytanie „Jak wychowujesz dziewczynkę, by wyrosła na sprawczą?” 

Konkurs rozpocznie się w piątek, 27 września br.  

Pierwszy artykuł, otwierający akcję, jest już dostępny w serwisie Wysokieobcasy.pl. To tekst Iwony Dominik pokazujący, że nikt nie rodzi się liderem, czy liderką, a mięsień przywództwa można ćwiczyć.

Sponsorem akcji „Silna jak dziewczynka” jest NÉONAIL. 

Powrót