Komunikat prasowy
W czwartek, 8 marca "Gazeta Wyborcza" ponownie dołączy multimedialną płytę CD "PIT-y 2011", która ułatwia i przyspiesza rozliczenie się z fiskusem. Z multimedialnego programu dostępnego na płycie mogą skorzystać osoby fizyczne, prowadzące działalność gospodarczą oraz rozliczające dochody z zagranicy. Wystarczy wpisać dane o zarobkach i po chwili wydrukować gotowy PIT.
Partnerem merytorycznym płyty jest KPMG; partner radiowy: RMF FM.
Cena "Gazety" i płyty - 6,99 zł.
W środę, 7 marca do ogólnopolskiej "Gazety Wyborczej" dołączona zostanie "Gazeta o 1 procencie".
Specjalny 12-stronicowy, bezpłatny dodatek przedstawia niezbędne informacje o tym, w jaki sposób można przekazać 1 procent swojego podatku na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego. Artykuły zawarte w wydaniu doradzą też, na co zwracać uwagę przy wyborze OPP i jak prawidłowo wypełnić formularz PIT.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z płytą "PIT-y 2011" jest promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat, stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.