Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

2 września 2019 / 11:37

„Gazeta Wyborcza” z trzecią odsłoną programu „Jutronauci” - cyklu o wizjonerach, którzy już dziś kreują przyszłość

„Gazeta Wyborcza” z trzecią odsłoną programu „Jutronauci” - cyklu o wizjonerach, którzy już dziś kreują przyszłość

W sobotę, 31 sierpnia br. „Gazeta Wyborcza” zainaugurowała trzecią edycję programu „Jutronauci”. W weekendowym wydaniu dziennika można było przeczytać pierwszy artykuł z zaplanowanego na cztery miesiące cyklu opisującego, jak na przyszłość miasta wpływa… selfie. W sieci działa też serwis Wyborcza.pl/Jutronauci, w którym można przeczytać publikacje o nowych technologiach, przełomowych odkryciach i ludziach, którzy mierzą się z wyzwaniami przyszłości.

„Wyobraź sobie ludzi, którzy z marzeń już dziś tworzą rzeczywistość” – takie motto towarzyszy tegorocznej edycji „Jutronautów”. To unikalny program, który powstał dzięki współpracy „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców.

Jutronauci to ludzie jutra – wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją, m.in. dokąd doprowadzi nas galopujący postęp technologiczny, a także jaki będzie człowiek przyszłości. To wybitne jednostki w swoich dziedzinach, praktycy przedstawiający konkretne rozwiązania. Jak co roku, na łamach „Gazety Wyborczej” przez cztery miesiące – od września do listopada br. będzie można przeczytać o kilkudziesięciu jutronautach działających w takich obszarach, jak: m.in. ekologia, medycyna, ekonomia, kosmos czy nowe technologie. Materiały będą ukazywać się w „Gazecie Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/Jutronauci. Cykl zainaugurowała rozmowa z Darią Radczenko, wybitną miejską antropolożką z Moskwy, opublikowana w weekendowym wydaniu dziennika i na Wyborcza.pl/Jutronauci.

- Od trzech lat na łamach „Gazety Wyborczej” ruszamy na wyprawę w przyszłość. Zaprosiliśmy na nią ekspertów z różnych dziedzin, ludzi którzy w tej przyszłości już w pewnym sensie żyją i pracują na co dzieńmówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”. - W tym roku chcemy skupić się na nieco bliższej i bardziej wyobrażalnej przyszłości. Będziemy się zastanawiać nad tym, jak daleko zajdą roboty w fabrykach i co my z tego będziemy mieli; jak mogą brzmieć elektryczne auta przyszłości; czy pieniądze za nicnierobienie uczynią nas szczęśliwszymi oraz nad wieloma innymi rzeczami.

Oprócz tego jutronauci wezmą udział w cyklu wydarzeń odbywających się w kilku miastach Polski, podczas których – w formule zbliżonej do konferencji TED – przedstawią swoje inspiracje, podzielą się z innymi doświadczeniami i opowiedzą o przyszłości swojej dziedziny.

Integralną częścią programu jest konkurs stypendialny „Bilet za horyzont” otwarty dla wszystkich chętnych, którzy zechcą zgłosić swój udział i swoje projekty. Mentorzy wspierają swoim doświadczeniem i wiedzą wybranego stypendystę.

Finał akcji „Jutronauci” odbędzie się 23 listopada br. w Warszawie. Częścią wydarzenia będą: panele dyskusyjne z udziałem Jutronautów, ogłoszenie zwycięzców konkursu „Bilet za horyzont” oraz warsztaty i prezentacje związane z wyzwaniami przyszłości. Jak co roku, udział w finale będzie bezpłatny, a organizatorzy zaproszą na to wydarzenie całe rodziny.

Partnerem programu jest Sebastian Kulczyk. Partner wspierający - firma FANUC. Patronat medialny nad tegoroczną edycją ponownie objęło Radio TOK FM.

Inaugurację nowej odsłony „Jutronautów” wspierają działania autopromocyjne prowadzone na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisach Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych, a także kampania w stacjach radiowych Agory.

Projekt „Jutronauci” zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności", a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project).

Więcej: Wyborcza.pl/Jutronauci

Powrót