Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
11 kwietnia 2018 / 14:34
„Jutronauci” - nowatorski projekt „Gazety Wyborczej” jako jedyny z Polski znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards. Wyniki tego prestiżowego, międzynarodowego konkursu zostały ogłoszone wczoraj - we wtorek, 10 kwietnia br. w Kopenhadze podczas pierwszego dnia konferencji WAN-IFRA poświęconej mediom cyfrowym.
Projekt „Jutronauci”, przygotowany przez zespół „Gazety Wyborczej”, otrzymał wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project. Jego celem była promocja innowacyjności i ludzi nastawionych na zmienianie świata. W artykułach, materiałach multimedialnych oraz w ramach otwartych wydarzeń prezentowane były sylwetki otwartych i nowoczesnych jutronautów - m.in. naukowców, projektantów, specjalistów od nowych technologii, ale też artystów. Każda z 26 osób zaproszonych do udziału w projekcie opowiadała o sobie, dzieliła się swoimi historiami sukcesów i porażek, aby inspirować i zachęcać innych do działania. Projekt trwał 4 miesiące - w tym czasie m.in. w 5 spotkaniach wzięło udział tysiąc chętnych, a relacje dotarły do 486 tys. internautów. Częścią działań było przyznanie stypendium „Bilet za horyzont”, do którego zgłoszono 207 projektów. Jury i mentorzy wybrali 7 stypendystów, którzy mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia oraz czasu mentorów.
Projekt „Jutronauci” został zrealizowany w partnerstwie z Kulczyk Investments.
Prezentację projektu można znaleźć tutaj.
Nagrody i wyróżnienia w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards przyznawane są innowacyjnym projektom medialnym z obszaru publikacji cyfrowych z całego świata. Jak podaje organizator konkursu, czyli the World Association of Newspapers and News Publishers - Światowe Stowarzyszenie Prasy i Wydawców Wiadomości, zwycięzcy tegorocznej, 11. już edycji konkursu udowodnili, że w tworzeniu treści, które mają znaczący wpływ, równie istotne jest budowanie silnego zaangażowania odbiorców jak samo przedstawienie historii.
W Kopenhadze trwa właśnie konferencja Digital Media Europe, która zgromadziła ponad 200 uczestników z około 30 krajów.
Więcej informacji na stronie http://www.wan-ifra.org/
Projekt „Jutronauci” znalazł się także w finale konkursu INMA Global Media Awards 2018. O prestiżowe wyróżnienia w 20 kategoriach rywalizuje łącznie 195 projektów z całego świata. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 4 czerwca br. w Waszyngtonie podczas 88. Annual INMA World Congress.
„Gazeta Wyborcza” już wcześniej była nagradzana w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards - ostatnio w 2014 r. wyróżnienie w kategorii Best Digital Advertising Campaign uzyskał projekt pt. „Trasy magiczne”.
Powrót