Komunikat prasowy
Od 4 marca br. w każdy piątek bezpłatny dziennik "Metrocafe.pl" w nakładzie 500 tys. egzemplarzy będzie rozdawany w 17 największych miastach w Polsce.
Zwiększony nakład piątkowej edycji "Metrocafe.pl" to odpowiedź na potrzeby czytelników, którzy chętnie czytają właśnie to wydanie dziennika. Można w nim znaleźć, oprócz najważniejszych aktualności i praktycznych porad, również informacje dotyczące wydarzeń kulturalno-rozrywkowych w danym mieście. Tego dnia "Metrocafe.pl" pojawi się ze specjalnie zaprojektowaną pierwszą stroną oraz infografiką prezentującą dziennik w liczbach.
Dodatkowo w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Opolu, Rzeszowie i Zielonej Górze pojawią się kolporterzy "Metrocafe.pl", którzy będą rozdawać wydanie dziennika przechodniom, powiększając tym samym sieć dystrybucji tytułu.
- Piątkowe wydania "Metrocafe.pl" cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno wśród czytelników, jak i reklamodawców. Poszerzenie zasięgu, a tym samym zwiększenie dostępności dziennika w najważniejszych miastach Polski, to kolejny etap budowania świadomości i rozpoznawalności marki "Metrocafe.pl". Chcemy w jeszcze większym stopniu być obecni z naszymi treściami na papierze i w internecie wszędzie tam, gdzie są nasi czytelnicy - mówi Joanna Garbaczewska, wydawca dziennika.
Półmilionowy nakład piątkowego wydania "Metrocafe.pl" to kolejny etap zmian, zapoczątkowanych w 2015 r. nową odsłoną serwisu internetowego i kontynuowanych zmianą formy, logo i makiety dziennika.
Od września 2015 r. bezpłatny dziennik "Metrocafe.pl" (dawne "Metro") ukazuje się w nowej, odświeżonej formule redakcyjnej i graficznej, pod jedną nazwą dla wydania papierowego, serwisu i aplikacji mobilnej. Od poniedziałku, 29 lutego br. do piątku, 4 marca br. "Metrocafe.pl" przeprowadza ogólnopolską ankietę, której celem jest poznanie opinii czytelników na temat ostatnich zmian w tytule.