Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 lutego 2020 / 13:25

Michele Morrone „Dark Room” - koncert premierowy oraz spotkanie z gwiazdą filmu „365 dni”

Michele Morrone „Dark Room” - koncert premierowy oraz spotkanie z gwiazdą filmu „365 dni”

1 marca br. w Teatrze Palladium w Warszawie odbędzie się pierwszy koncert promujący debiutancką płytę Michele Morrone „Dark Room". Album ukazał się nakładem Agora Muzyka, 14 lutego br. i od dnia premiery gości na listach najlepiej sprzedających się płyt w Polsce. Bilety na to wydarzenie zostały wyprzedane, jednak każdy kto nie zdążył ich zdobyć, będzie miał okazję spotkać się z artystą  już  jutro tj. 28 lutego br., podczas spotkania autorskiego w Empiku Junior w Warszawie.

14 lutego br. światło dziennie ujrzał album „Dark Room” - debiutancka płyta Michele Morrone, odtwórcy głównej roli w filmie „365 dni” adaptacji bestsellerowej książki Blanki Lipińskiej o tym samym tytule. Płyta ta utrzymana jest w klimacie rockowo - popowym, ale nie brakuje na niej również sentymentalnych ballad. Morrone do współpracy nad krążkiem zaprosił cenionych producentów: Patryka Kumóra i Dominika Buczkowskiego-Wojtaszka, którzy stoją za sukcesami utworów wielu artystów (m.in. Viki Gabor, Roksana Węgiel, Michał Szczygieł).

Album promuje singiel „Feel It”, który odniósł ogromny sukces i zyskał pozytywne recenzje zarówno w branży muzycznej, jak i wśród fanów. Teledysk do piosenki od kilku tygodni jest jednym z najczęściej wyświetlanych klipów na kanale Youtube, a album „Dark Room” praktycznie od dnia premiery nie schodzi z TOP1 najlepiej sprzedających się krążków na Empik.com oraz oficjalnie zajmuje 2 miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się płyt w Polsce (OLiS).

Z okazji premiery krążka 28 lutego br. o godz. 20 w Empik Junior przy ulicy. Marszałkowskiej 116/122 w Warszawie odbędzie się spotkanie z Michele Morrone. W trakcie wydarzenia będzie można zdobyć autograf oraz zrobić sobie zdjęcie z artystą. Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/193537365089318/

Natomiast 1 marca br. w Teatrze Palladium w Warszawie odbędzie się pierwszy koncert promujący debiutancki album Morrone. Szczegółowe informacje o wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/589398731898632/. Bilety na event zostały wyprzedane. Szczegóły dotyczące kolejnych koncertów zostaną ogłoszone wkrótce.

Płyta „Dark Room” ukazała się 14 lutego br. nakładem Agora Muzyka. Egzemplarze można nabyć w stacjonarnych sklepach muzycznych bądź m.in. kulturalnysklep.pl czy empik.com.

Powrót