Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,99%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
17 marca 2017 / 12:43
„Trip we dwoje” to najnowszy format wideo na Gazeta.pl, poświęcony podróżom, interesującym miejscom i aktywnemu stylowi życia. Materiały realizowane są we współpracy z Zuzanną Kloc i Andrzejem Marchlewskim - parą znaną z vloga Treneiro, która od dwóch lat razem podróżuje i dokumentuje swoje wyprawy.
Wywiad z bohaterami „Trip we dwoje” można przeczytać tutaj: http://podroze.gazeta.pl/podroze/7,114158,21495294,trip-we-dwoje-w-gazeta-pl-nie-rzucilismy-korpo-zeby.html
- „Trip we dwoje” jest efektem naszej współpracy z youtuberami z sieci Epic Makers. Połączenie ich energii z doświadczeniem naszego zespołu zaowocowało powstaniem unikatowej propozycji. Chcemy, żeby nasze formaty wideo przede wszystkim inspirowały użytkowników i były nowoczesne w formie, a nie jedynie powielały schematy znane z telewizji czy YouTuba - mówi Anna Gumkowska, dyrektor biznesu lifestyle w Gazeta.pl.
W każdym odcinku youtuberzy zabiorą użytkowników w podróż do wybranych miejsc w Polsce lub w Europie, w których można aktywnie spędzać czas. Podzielą się swoimi spostrzeżeniami i polecą najciekawsze atrakcje, które nie zawsze można znaleźć w przewodniku. Pokażą, co i kiedy warto zobaczyć, testując m.in. trasy narciarskie i snowboardowe, trasy rowerowe, aquaparki, parki linowe, ściany wspinaczkowe i wszelkie inne miejsca warte odwiedzenia.
Format skierowany jest do osób, które szukają inspiracji i chcą ciekawie spędzić czas we dwoje. Nowe odcinki, trwające ok. 2-3 minuty, będą pojawiały się na stronie głównej Gazeta.pl w każdy piątek. Dzięki krótkiej, dostosowanej do mediów społecznościowych formie i dynamicznemu montażowi, materiały będzie można wygodnie oglądać także na urządzeniach mobilnych i za pośrednictwem Facebooka.
Powrót