Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 grudnia 2017 / 09:20

Niespodzianki dla czytelników "Gazety Wyborczej" w ostatnią sobotę 2017 roku

Niespodzianki dla czytelników
Już w najbliższą sobotę, 30 grudnia br. w "Gazecie Wyborczej" czytelnicy znajdą tygodnik "Wysokie Obcasy" w pięciu wersjach okładkowych oraz specjalne wydanie "Turning Points" - noworoczny magazyn "Gazety Wyborczej" i "New York Timesa".

Redakcja „Wysokich Obcasów” przedstawi listę „50 Śmiałych Polek 2017 roku”. To kobiety o lwich sercach, które zmieniają świat i Polskę na lepsze. Na liście są polityczki, naukowczynie, aktorki, sportsmenki, kobiety biznesu, aktywistki społeczne. To nie ranking - redakcja pokaże je w losowej kolejności. Pięciu z nich odda okładkę (m.in. Agnieszce Holland, Barbarze Nowackiej i Karolinie Piaseckiej). Więcej informacji można znaleźć na Wyborcza.pl.

W ostatnią sobotę 2017 roku razem z „Gazetą Wyborczą” pojawi się również „Turning Points” - wyjątkowy magazyn przygotowany przez redaktorów dziennika i redakcję „New York Timesa”.

Na 44 stronach znane postaci światowej polityki i kultury, m.in. Dalajlama, Bill Clinton i Orhan Pamuk, opowiedzą o punktach zwrotnych 2017 roku - najważniejszych wydarzeniach z minionego roku, których konsekwencje odczujemy w 2018 roku. W magazynie nie zabraknie polskich autorów - o przełomowych momentach napiszą Adam Michnik, Andrzej Leder, Krzysztof A. Meissner i Agata Bielik-Robson. Więcej szczegółów - Wyborcza.pl.

Tego dnia cena „Gazety Wyborczej” wyniesie 8,99 zł.

Wydanie „Gazety Wyborczej”, które ukaże się 30 grudnia br., wesprze promocja w Radio TOK FM i w  mediach społecznościowych, a także autopromocja. Kreację kampanii przygotował dział marketingu „Gazety Wyborczej".

Powrót